زایران خسارت‌دیده از تخلف یک آژانس مسافرتی شکایت کنند زایران خسارت‌دیده از تخلف یک آژانس مسافرتی شکایت کنند زایران خسارت‌دیده از تخلف یک آژانس مسافرتی شکایت کنند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
زایران خسارت‌دیده از تخلف یک آژانس مسافرتی شکایت کنند زایران خسارت‌دیده از تخلف یک آژانس مسافرتی شکایت کنند زایران خسارت‌دیده از تخلف یک آژانس مسافرتی شکایت کنند زایران خسارت‌دیده از تخلف یک آژانس مسافرتی شکایت کنند زایران خسارت‌دیده از تخلف یک آژانس مسافرتی شکایت کنند

زایران خسارت‌دیده از تخلف یک آژانس مسافرتی شکایت کنند

سرپرست دفتر حقوقی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری تهران: زایران خسارت‌دیده از تخلف یک آژانس مسافرتی شکایت کنند

سرپرست دفتر حقوقي سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري استان تهران گفت: مسافران و زايران خسارت‌ديده از تخلف يك آژانس مسافرتي در روز عرفه، شكايت كنند تا موضوع به‌شكل قانوني قابل پي‌گيري شود.

كيانوش تكلو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، توضيح داد: هنوز هيچ گزارشي يا شكايتي از تخلف آن آژانس به سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري استان تهران ارايه نشده است، اما اگر صحت اخبار منتشرشده درباره‌ي تخلف يك آژانس مسافرتي محرز شود، كميته‌ي رسيدگي به تخلفات آژانس‌ها، مدير عامل اين دفتر خدمات مسافرتي را احضار خواهد كرد.

وي بيان كرد: اگر محرز شود كه آژانس مسافرتي طرف قرارداد با زايران بدون داشتن مجوز بند «پ» (برگزاري تورهاي زيارتي) فعاليت كرده است، قطعا براساس آيين‌نامه‌ي جرايم و تخلفات آژانس‌ها با مدير عامل آن برخورد مي‌شود.

سرپرست دفتر حقوقي سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري استان تهران با تاكيد بر اين‌كه پي‌گيري هر شكايتي به شاكي نياز دارد، يادآوري كرد: سازمان حج و زيارت نيز در نامه‌اي، رسيدگي به تخلف اين آژانس مسافرتي را مي‌تواند بخواهد.

تكلو افزود: تعامل و هماهنگي سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري، سازمان حج و زيارت و سازمان هواپيمايي درباره‌ي فعاليت آژانس‌هاي مجوز‌دار بند «الف» (تورهاي هوايي)، بند «ب» (تورهاي تفريحي و گردشگري) و بند «پ» ( تورهاي زيارتي) در همه‌ي حوزه‌ها مي‌تواند مؤثر باشد و از وقوع تخلفات احتمالي آژانس‌ها جلوگيري كند.

براساس اعلام معاون عتبات عراق و سوريه سازمان حج و زيارت، حدود يك‌هزار نفر متقاضي سفر به عتبات عاليات عراق به مناسبت روز عرفه با ثبت نام در آژانسي غير زيارتي، سه روز در مرز شلمچه سرگردان و معطل شدند.

حسين اكبري به خبرنگار ايسنا گفت: اين زايران انفرادي كه در قالب گروهي غير مجاز قصد سفر به عتبات عاليات عراق را داشتند، گمان مي‌كردند، در مرز مهران به آنها اجازه‌ي خروج داده نمي‌شود. به همين دليل، به مرز شملچه رفتند تا از اين مرز خارج شوند.


| شناسه مطلب: 32182







نظرات کاربران