آیت الله محمدی ری شهری: نشریه زائر تاریخ مکتوب حج است آیت الله محمدی ری شهری: نشریه زائر تاریخ مکتوب حج است آیت الله محمدی ری شهری: نشریه زائر تاریخ مکتوب حج است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آیت الله محمدی ری شهری: نشریه زائر تاریخ مکتوب حج است آیت الله محمدی ری شهری: نشریه زائر تاریخ مکتوب حج است آیت الله محمدی ری شهری: نشریه زائر تاریخ مکتوب حج است آیت الله محمدی ری شهری: نشریه زائر تاریخ مکتوب حج است آیت الله محمدی ری شهری: نشریه زائر تاریخ مکتوب حج است

آیت الله محمدی ری شهری: نشریه زائر تاریخ مکتوب حج است

امیرالحاج جمهوری اسلامی ایران گفت: نشریه زائر تاریخ مکتوب حج است و به همین جهت تقویت روز افزون آن به لحاظ شکل و محتوی ضروری و موجب روشن تر شدن اقدامات و برنامه های خدمتگزاران حج در طول تاریخ برگزاری این مراسم الهی است.


اميرالحاج جمهوري اسلامي ايران گفت: نشريه زائر تاريخ مکتوب حج است و به همين جهت تقويت روز افزون آن به لحاظ شکل و محتوي ضروري و موجب روشن تر شدن اقدامات و برنامه هاي خدمتگزاران حج  در طول تاريخ برگزاري اين مراسم الهي است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، آيت الله محمدي ري شهري روز يکشنبه در ديدار با مديرمسئول و اعضاي تحريريه نشريه زائر،  اين نشريه را از اسناد مهمي دانست که بعد گذشت ساليان متمادي اولين مرجع  مورد مراجعه ارزيابي در تاريخ برگزاري حج خواهد بود که بايد با توجه به اين نکته مهم دقت لازم در تهيه و انتشار اخبار و مطالب آن صورت گيرد.

وي با ضروري دانستن وجود تحول در کارها، انتشار نشريه را در سالجاري مطلوب تر از سال هاي گذشته ارزيابي کرد و از مديرمسئول و همکاران نشريه زائر تشکر نمود.

سرپرست حجاج جمهوري اسلامي ايران انجام بررسي و مطالعه براي ايجاد تغييرات شکلي در نشريه زائر را لازم برشمرد و ارائه تحليل هاي مناسب در خصوص حج را از ديگر ضروريات نشريه زائر دانست

آقاي ري شهري گفت: بايد در کنار بازگويي حوادث و نشر مسايل فرهنگي تحليل هاي قوي و مناسب به مخاطبان اين نشريه ارائه شود.

سرپرست حجاج جمهوري اسلامي ايران، اطلاع رساني به زائران در خصوص مسايل اجرايي و همچنين ترويج مسايل فرهنگي را از ملزومات نشريه زائر برشمرد و بر تقويت نشريه زائر در زمان برگزاري مراسم عمره تاکيد کرد.

وي نظرسنجي از مخاطبان  را نيز از عوامل مهمي دانست که موجب شناسايي بيشتر ذائقه مخاطبان و افزايش موفقيت هاي نشريه زائر در کسب رضايت از زائران خواهد شد.

در ابتداي اين جلسه غلامحسين اسلامي فرد طي گزارشي به بيان سرفصل اقدامات انجام شده در نشريه زائر در موسم حج سالجاري پرداخت.

مدير ارتباطات و اطلاع رساني بعثه مقام معظم رهبري استفاده از نيروهاي با تجربه و کارشناس در مسايل خبري و روزنامه نگاري و از سوي ديگر اختصاص سهم بالاي محتوي نشريه زائر به مطالب توليدي و غير آرشيوي را از جمله تفاوت هاي انتشار نشريه زائر در حج سال جاري برشمرد.

وي با اشاره به استقبال بالاي مخاطبان از مطالب نشريات زائر در هنگام موسم و مراسم عمره گفت: از سوي مديريت ارتباطات و اطلاع رساني ظرفيت و توان انتشار نشريه زائر به صورت هفتگي يا ماهانه براي زائران خانه خدا و مخاطبان عام در طول سال در ايران وجود دارد و پيش بيني مي شود که تجربه موفقي در تعميق فرهنگ حج و عمره دربين زائران ايراني خانه خدا را به منصه ظهور برساند.


| شناسه مطلب: 32188







نظرات کاربران