دیدار آیت الله ری شهری از بعثه حزب الله لبنان دیدار آیت الله ری شهری از بعثه حزب الله لبنان دیدار آیت الله ری شهری از بعثه حزب الله لبنان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دیدار آیت الله ری شهری از بعثه حزب الله لبنان دیدار آیت الله ری شهری از بعثه حزب الله لبنان دیدار آیت الله ری شهری از بعثه حزب الله لبنان دیدار آیت الله ری شهری از بعثه حزب الله لبنان دیدار آیت الله ری شهری از بعثه حزب الله لبنان

دیدار آیت الله ری شهری از بعثه حزب الله لبنان

آیت الله ری شهری نماینده ولی فقیه و سرپرست زایران ایرانی خانه خدا در راس هیاتی از اعضای بعثه مقام معظم رهبری عصر روز شنبه با شیخ یزبک رئیس بعثه حزب الله لبنان دیدار و گفت و گو کرد.

 آيت الله ري شهري نماينده ولي فقيه و سرپرست زايران ايراني خانه خدا در راس هياتي از اعضاي بعثه مقام معظم رهبري عصر روز شنبه با شيخ يزبك رئيس بعثه حزب الله لبنان ديدار و گفت و گو كرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، در ابتداي اين ديدار شيخ يزبك مقدم آيت الله ري شهري را به بعثه حزب الله گرامي داشت و طي سخناني از "ولايت" به عنوان پيوند دهنده قلوب شيعيان در اقصي نقاط جهان ياد كرد وگفت : سيد حسن نصرالله رهبر قهرمان حزب الله يكي از ثمرات ولايت امام خميني (رض) است و امروز در سايه ولايت امام خامنه اي است كه مورد عنايت امام زمان (عج) قرار داريم.

وي افزود: ما بر عهدي كه با امام خميني (رض) بستيم ، وفادار خواهيم ماند و به حركت اسلامي خود براي آماده سازي دولت حق جهاني ادامه خواهيم داد.

شيخ يزبك به ديدار خود با دكتر احمدي نژاد رئيس جمهوري اسلامي ايران در چادرهاي سرزمين منا اشاره كرد و گفت : من به ايشان گفتم ، اين براي اولين بار بود كه يك سخنراني در سازمان ملل متحد با نام حضرت زهرا (س) شروع و با نام مبارك امام عصر(عج) خاتمه يافت و براي اولين بار بود كه يك رئيس جمهور از ايران اسلامي به حج دعوت مي شود و اين هر دو به نام شما ثبت شده است.

وي نقش نماينده ولي فقيه در امور حج و خدمت به اسلام و مكتب اهل بيت (ع) را ستود و تاكيد كرد كه شكست توطئه هاي آمريكا نتيجه صبر و استقامت ملت ايران بوده و از خداوند مي خواهيم كه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را همواره پيروز و سربلند گرداند.

سپس آقاي ري شهري طي سخناني، حزب الله را نور چشم ملت ايران و نقطه اميد و اتكاء بسياري از مسلمانان جهان توصيف كرد و از خداوند متعال مسالت كرد كه حج گذاران حزب الله با قلبي نوراني تر از گذشته و عزمي راسختر به دوستان خود در لبنان ملحق شوند.

وي با استناد به آيات قران كريم و روايات مستند از معصومين (ع) ، بر ضرورت توجه به خدا و تداوم ذكر و ياد خدا در صحنه زندگي فردي و اجتماعي تاكيد كرد و گفت : اهتمام به ذكر خدا در جامعه ، چيزي جز پاسداري و مقاومت براي تحقق ارزشهاي ديني در جامعه نيست.

آقاي ري شهري از تلاش و جهاد جوانان پيرو اهل بيت (ع) در لبنان به عنوان نماد يك امت ذاكر ياد كرد و افزود: تا اين توجه و مقاومت هست و تا رهبري بزرگ مردي چون سيد حسن نصرالله بر حزب الله وجود دارد ، عنايت خدا نيز پيوسته شامل حزب الله خواهد بود.

سرپرست حجاج ايراني تصريح كرد كه نيروهاي متدين حزب الله لبنان با مقاومت و پايمردي خود در برابر رژيم جنايتكار صهيونيستي ، در زمره ياوران پيشتاز حضرت ولي عصر (عج) خواهند بود.

ديدار آقاي ري شهري و هيات همراه از بعثه حزب الله لبنان در پاسخ به ديدار شيخ يزبك و همراهانش از بعثه مقام معظم رهبري در قبل از ايام تشريق انجام شد.


| شناسه مطلب: 32191







نظرات کاربران