بعثه در بعد فرهنگی به یک جایگاه قابل قبولی رسیده است بعثه در بعد فرهنگی به یک جایگاه قابل قبولی رسیده است بعثه در بعد فرهنگی به یک جایگاه قابل قبولی رسیده است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بعثه در بعد فرهنگی به یک جایگاه قابل قبولی رسیده است بعثه در بعد فرهنگی به یک جایگاه قابل قبولی رسیده است بعثه در بعد فرهنگی به یک جایگاه قابل قبولی رسیده است بعثه در بعد فرهنگی به یک جایگاه قابل قبولی رسیده است بعثه در بعد فرهنگی به یک جایگاه قابل قبولی رسیده است

بعثه در بعد فرهنگی به یک جایگاه قابل قبولی رسیده است

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مکه مکرمه در جمع روحانیان کاروان ضمن ارائه برخی توصیه ها و بیان سیاست های بعثه در مکه مکرمه، فعالیت های انجام شده در بعد فرهنگی را قابل قبول خواند و اظهار داشت: خوشبختانه تاکنون به یک جایگاه قابل قبولی رسیده ایم.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج از مکه مکرمه، حجت الاسلام و المسلمین خادمی که 23 اردیبهشت ماه در جمع روحانیان کاروان های عمره مفرده سخنرانی می کرد با بیان این که فعالیت های فرهنگی در اولویت برنامه های بعثه قرار دارد، خواستار توجه روحانیان به این موضوع شد.

وی با بیان این که حدود سه ماه است از اعزام زائران به سرزمین وحی می گذرد، گفت: خوشبختانه برنامه های فرهنگی که از سوی بعثه ارائه شده مورد استقبال زائران بیت الله الحرام قرار گرفته است و توانسته تاثیر خوبی در میان کاروان ها داشته باشد.

image_20125132341363595.gif

وی یادآور شد: تاکنون نزدیک به بیست هزار دانشجو و استاد دانشگاه از سراسر کشور به سرزمین وحی اعزام شده اند که این عزیزان در مکه معظمه از سوی بعثه مقام معظم رهبری به زیارت دوره ای اعزام شده اند که استقبال دانشجویان عزیز از این برنامه ها نشان تاثیر مثبت آن بر این قشر جوان است.

این مسئول فعال در مکه مکرمه به یکی دیگر از برنامه های پرمخاطب و تاثیرگذر بعثه در این سرزمین اشاره کرد و گفت: پاسخ به شبهات و مسائل اعتقادی از مهم ترین برنامه های فرهنگی بعثه در مکه معظمه است که با انتخاب روحانیان و کارشناسان زبده در این امر توانسته ایم برخی از نیازهای جوانان و دانشجویان را پاسخ بگوییم.

image_20125132341363597.gif

وی با اشاره به استقبال بی نظیر دانشجویان از برنامه های فرهنگی بعثه اظهار کرد: حضور جدی و باشکوه دانشجویان و جوانان عزیز از برنامه های فرهنگی به ویژه در بخش پاسخگویی به سئوالات و اعتقادت نشان از رویکرد بسیار مناسب جوان است و طبق گزارشات عینی ما برخی جلسات دانشجویی به درخواست این عزیزان تا پاسی از شب به طول می انجامد و هرگز این برنامه ها برای آن ها خسته کننده نبوده است.

حجت الاسلام خادمی از روحانیان کاروان ها خواست توجه خود را به بعد فرهنگی کاروان ها بیشتر کنند و ادامه داد: اگر بخواهیم مسائل فرهنگی را در میان کاروان پرفایده کنیم باید شورای های فرهنگی در هتل ها فعال تر شوند؛ زیرا یک روحانی و مدیر کاروان نمی تواند به تنهایی گام های بزرگ فرهنگی را در این مدت اندک بردارد.

وی تاکید کرد: البته به مدیران ثابت هتل ها این توصیه ها ارائه شده که در این خصوص برنامه های پررونقی داشته باشند و آن ها نیز موظفند که با روحانیان و مدیران کاروان ها این برنامه ها را بیشتر هماهنگی کنند.

image_20125132341363432.gif

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مکه مکرمه یادآور شد: از شما روحانیان عزیز درخواست داریم که نظارت خود را به برنامه های فرهنگی بیشتر کنید تا شاهد رونق بیشتری در این خصوص باشیم. هم اینک پنجاه و دو هتل زائر ایرانی داریم که حدود سی و پنج هزار نفر را در خود جای داده اند اگر هر روز برنامه های منظم و دقیق در خصوص برنامه های فرهنگی داشته باشیم موفقیت های ارزشمند را شاهد خواهیم بود.


| شناسه مطلب: 3221







نظرات کاربران