چند خبر کوتاه از حج ‪۸۶‬ چند خبر کوتاه از حج ‪۸۶‬ چند خبر کوتاه از حج ‪۸۶‬ بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
چند خبر کوتاه از حج ‪۸۶‬ چند خبر کوتاه از حج ‪۸۶‬ چند خبر کوتاه از حج ‪۸۶‬ چند خبر کوتاه از حج ‪۸۶‬ چند خبر کوتاه از حج ‪۸۶‬

چند خبر کوتاه از حج ‪۸۶‬

دو زائر نیشابوری یک کیف حاوی معادل ‪ ۱۲‬میلیون تومان پول و جواهر را در محل رمی جمرات در منا پیدا کرده و به صاحبش تحویل دادند.

دكتر محمود احمدي نژاد رييس جمهوري كشورمان شب گذشته در سفر به منا در ديدار كوتاهي با جانبازان انقلاب اسلامي از آنان بعنوان اسطوره‌هاي مقاومت ايثار و فداكاري ياد كرد كه امنيت موجود كشور در گرو ايثارگريهاي آنان و شهدا صورت گرفته است .


*****
آيت الله ري شهري روز گذشته از امكانات جديد وسايل نقليه ويژه انتقال جانبازان كه به تازگي ازسوي سازمان حج و زيارت در اختيار آنان قرار گرفته است ديدن كرد.


****
دو زائر نيشابوري يك كيف حاوي معادل ‪ ۱۲‬ميليون تومان پول و جواهر را در محل رمي جمرات در منا پيدا كرده و به صاحبش تحويل دادند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، يابندگان كيف به اسامي عليرضا و محمدرضا مقيم، كه دو برادر از اهالي نيشابور بودند با هماهنگي واحد پشتيباني رفاه و حوادث اشياي گمشده ستاد حج ‪ ۸۶‬در منا، ازطريق شماره آخرين تماسهاي تلفن همراه صاحب كيف كه جزو محتويات آن بود، موفق به يافتن صاحب آن شده و طي مراسمي ظهر روز پنجشنبه به صاحبش تحويل دادند.


****
در ديدار وزير اوقاف الجزاير با آيت الله ري شهري سرپرست حجاج كشورمان در مكه مكرمه طرفين ضمن تاكيد بر ضرورت وحدت كلمه در جهان اسلام ، اظهار داشتند: در شرايط فعلي كه برخي توطئه‌هاي دشمنان در كشورهاي اسلامي از جمله پاكستان و عراق براي درگيري بين مسلمانان عملي شده‌است، وظيفه نخبگان جهان اسلام در اين برهه براي انسجام بخشيدن به صفوف مسلمين بسيار سنگين‌تر از گذشته شده است.


****
طبق اعلام منابع عربستان سعودي ، حجاج خانه خدا همزمان با عيد قربان در عربستان در منطقه منا ‪ ۲۲۰‬هزار متر مكعب آب مصرف كردند.

در اين روز تمامي حجاج كه جمعيت آنان افزون بر سه ميليون نفر اعلام شده است در منا حضور داشتند.


****
بر اساس اعلام مخابرات عربستان سعودي در روز عرفه ‪ ۶۰‬ميليون ارتباط تلفن همراه و ثابت از سوي زايران كشورهاي مختلف انجام گرفته است كه اين ميزان نسبت به سال گذشته شش درصد افزايش دارد.


| شناسه مطلب: 32231







نظرات کاربران