انبوه حجاج از صبح دوشنبه از مکه به عرفات در حرکت هستند انبوه حجاج از صبح دوشنبه از مکه به عرفات در حرکت هستند انبوه حجاج از صبح دوشنبه از مکه به عرفات در حرکت هستند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
انبوه حجاج از صبح دوشنبه از مکه به عرفات در حرکت هستند انبوه حجاج از صبح دوشنبه از مکه به عرفات در حرکت هستند انبوه حجاج از صبح دوشنبه از مکه به عرفات در حرکت هستند انبوه حجاج از صبح دوشنبه از مکه به عرفات در حرکت هستند انبوه حجاج از صبح دوشنبه از مکه به عرفات در حرکت هستند

انبوه حجاج از صبح دوشنبه از مکه به عرفات در حرکت هستند

انبوه حجاج از صبح دوشنبه از مکه به عرفات در حرکت هستند

حركت حجاج از مكه به عرفات كه از روز گذشته آغاز شده بود از بامداد روز دوشنبه سرعت بيشتري گرفته و موجب سنگيني ترافيك در مسيرهاي منتهي به صحراي عرفات شده است.

به گزارش خبرگزاري جمهوري اسلامي از مكه مكرمه، زائران مليت‌هاي مختلف در قالب كاروانهاي پياده، سوار بر اتوبوس ، خودروهاي روباز و برخي سوار بر باربندهاي خودروهاي عمومي از صبح امروز به سمت صحراي عرفات در ‪ ۲۲‬كيلو متري شهر مكه در حركت هستند.

حركت انبوه كاروانهاي سواره و پياده كه يكدست در لباس سفيد احرام هستند به خيابانهاي مسير حركت آنان حال و هواي ويژه داده است.

ترافيك بيش از حد ناشي از حركت كاروانها هم در سطح خيابانهاي شهر مكه، زيرگذرها، پلها، معابر و خيابانهاي اصلي بسيار مشهود است.

زايران خانه خدا از امروز (دوشنبه) راهي سرزمين عرفات مي‌شوند تا قبل از اذان ظهر فردا كه مصادف با روز عرفه در عربستان است، در اين سرزمين حضور داشته باشند.

آخرين آمارهاي موجود حكايت از اين دارد كه در حج تمتع امسال در مجموع بيش از سه ميليون زائر كه افزون بر ‪ ۱/۵‬ميليون نفر آنها از كشورهاي مختلف جهان آمده‌اند و مابقي از عربستان هستند در مناسك حج تمتع شركت مي‌كنند.


| شناسه مطلب: 32329







نظرات کاربران