حال و هوای کربلا شیعیان عربستان آمدند حال و هوای کربلا شیعیان عربستان آمدند حال و هوای کربلا شیعیان عربستان آمدند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حال و هوای کربلا شیعیان عربستان آمدند حال و هوای کربلا شیعیان عربستان آمدند حال و هوای کربلا شیعیان عربستان آمدند حال و هوای کربلا شیعیان عربستان آمدند حال و هوای کربلا شیعیان عربستان آمدند

حال و هوای کربلا شیعیان عربستان آمدند

روحانی عرب زبانی که خطیب منبر حرم سیدالشهدا بود در آستانه رحلت جانسوز پنجمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت با لحنی دردمندانه مرثیه خوانی کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به عتبات عاليات، شيعيان بسياري از كشور عربستان خود را به كربلا رسانده اند تا روز عرفه را در اين سرزمين بگذرانند.
بنا بر اين گزارش ظهر امروز حال و هواي حرم مطهر سيدالشهدا در آستانه رحلت جانسوز امام محمد باقر(ع) حزن آلود بود و شيعيان بسياري از سراسر جهان در اين مكان ملكوتي عزاداري كردند.
روحاني عرب زباني كه پس از اقامه نماز ظهر و عصر بر فراز منبر مستقر در حرم حسيني سخن مي گفت با لحني دردمندانه حتي دل هايي را كه با زبان عربي آشنايي نداشتند منقلب كرد.حضور شيعيان جهان كه براي بهره مندي از روز عرفه به كربلا آمده اند در اين مراسم مشهود بود اما شيعيان عربستان حضور چشمگيري داشتند.
خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به عتبات عاليات، انشاالله گزارش هاي روزانه خود را از حال و هواي كربلاي معلي در روزهاي منتهي به عرفه به دفعات ارسال خواهد كرد..


| شناسه مطلب: 32457







نظرات کاربران