علل و نتایج کار برای خدا و غیر خدا علل و نتایج کار برای خدا و غیر خدا علل و نتایج کار برای خدا و غیر خدا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
علل و نتایج کار برای خدا و غیر خدا علل و نتایج کار برای خدا و غیر خدا علل و نتایج کار برای خدا و غیر خدا علل و نتایج کار برای خدا و غیر خدا علل و نتایج کار برای خدا و غیر خدا

علل و نتایج کار برای خدا و غیر خدا

حجت الاسلام طباطبایی سپس با تاکید بر این نکته که امور ناجور آثار خودش را بر زندگی انسان ها می گذارد توصیه کرد:دقت کنید خدای ناکرده برای خاطر خوشامد غیرخدا با زائر رفتار نکنید.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به عتبات عاليات، حجت الاسلام سيد جعفر طباطبايي با بيان اين كه كسي كه عاقل نيست كاري را انجام مي دهد كه فلان آقا خوشش بيايد، ضمن بيان اين نكته،حديث مربوط به آن را از امام محمد باقر(ع) نقل كرد و گفت: چگونه كسي كه عاقل نيست كاري را انجام مي دهد كه فلان آقا خوشش بيايد در حالي كه اگر براي خدا كار كند خداوند متعال دل همان آدم را به نفع او تغيير مي دهد.
وي كه در جمع روحانيون و مداحان در بعثه مقام معظم رهبري مستقر در كربلاي معلي سخن مي گفت با طرح موضوعات اخلاقي و معرفتي مورد نياز زائران به موضوع دنيا و آخرت پرداخت و با اشاره به آياتي از سوره اسرا افزود:از دو آيه اين سوره به دو نكته مهم در زندگي من و شما برمي خوريم.
وي با بيان نمونه هايي از تاريخ گفت:قرآن در دو آيه اي كه اشاره كردم مي فرمايد ما در هر دو مورد دنيا و آخرت انسان ها را مدد مي كنيم،كسي را كه قصدش خدا باشد و كسي كه قصدش دنيا باشد هر دو را كمك مي كنيم
حجت الاسلام طباطبايي سپس با تاكيد بر اين نكته كه امور ناجور آثار خودش را بر زندگي انسان ها مي گذارد توصيه كرد:دقت كنيد خداي ناكرده براي خاطر خوشامد غيرخدا با زائر رفتار نكنيد.
وي در پايان از روحانيون و مداحان خواست در افزايش غناي معنوي زائران و شناخت ايشان از بركات زيارت شان با توجه به احاديث و روايات و آيات تلاش كنند.
پس از اين سخنراني، مسئول امور روحانيون بعثه مقام معظم رهبري و روحانيون و مداحان پيرامون مسائل مرتبط به گفت و گو و تبادل نظر پرداختند.


| شناسه مطلب: 32469







نظرات کاربران