ثبت نام برای عتبات عالیات تا 24 آبان ثبت نام برای عتبات عالیات تا 24 آبان ثبت نام برای عتبات عالیات تا 24 آبان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ثبت نام برای عتبات عالیات تا 24 آبان ثبت نام برای عتبات عالیات تا 24 آبان ثبت نام برای عتبات عالیات تا 24 آبان ثبت نام برای عتبات عالیات تا 24 آبان ثبت نام برای عتبات عالیات تا 24 آبان

ثبت نام برای عتبات عالیات تا 24 آبان

سرپرست سازمان حج و زیارت استان اصفهان گفت: ثبت نام جدید عتبات عالیات برای اصفهانی‌ها از 29 مهرماه جاری آغاز و تا 24 آبان ماه ادامه دارد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبري، غلامعلي زاهدي با بيان اينكه پيش از افزايش نرخ جديد كربلا، هفتگي 70 دستگاه زائر اعزامي به عتبات عاليات داشته‌ايم، اظهار داشت: سهميه اعزامي به كربلا از اصفهان در كل كاهش يافته است.
وي با بيان اينكه هر سفر با هواپيما معادل اعزام پنج دستگاه اتوبوس محاسبه‌شود، افزود: از 50 دستگاه اعزامي 24 دستگاه هوايي و بقيه زميني محاسبه‌ مي‌شود.
سرپرست سازمان حج و زيارت استان اصفهان تصريح كرد: روزانه 50 دستگاه به طور متوسط زميني و هوايي به كربلا اعزام و در كل هفتگي 70 دستگاه و نزديك 28 هزار نفر از استان اصفهان به سفر كربلا مي‌روند.
وي با اشاره به اينكه سهميه اعزام به سفر كربلا از 29 مهرماه آغاز و تا 24 آبان‌ماه در اصفهان ادامه داد، بيان داشت: حدود 20 روز پيش ثبت‌نام اوليه از سوي متقاضيان صورت گرفته است.
وي با بيان اينكه ثبت نام جديد كربلا در حال حاضر نداريم، افزود: ثبت نام كربلا هر دو ماه يك بار به صورت پيش ثبت‌نام انجام مي‌شود و هر زمان كه سايت باز مي‌شود براي اعزام ثبت‌نام مي‌كنند.


| شناسه مطلب: 32512







نظرات کاربران