شیعه و سنی باید با صلابت در مقابل دشمنان اسلام بایستند شیعه و سنی باید با صلابت در مقابل دشمنان اسلام بایستند شیعه و سنی باید با صلابت در مقابل دشمنان اسلام بایستند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
شیعه و سنی باید با صلابت در مقابل دشمنان اسلام بایستند شیعه و سنی باید با صلابت در مقابل دشمنان اسلام بایستند شیعه و سنی باید با صلابت در مقابل دشمنان اسلام بایستند شیعه و سنی باید با صلابت در مقابل دشمنان اسلام بایستند شیعه و سنی باید با صلابت در مقابل دشمنان اسلام بایستند

شیعه و سنی باید با صلابت در مقابل دشمنان اسلام بایستند

همایش «دوست و دشمن از منظر اسلام» صبح امروز با حضور زائران کاروا‌های اهل‌سنت در بعثه مقام معظم رهبری مدینه منوره برگزار شد.

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع‌رسانی حج به مدینه منوره در ابتدای این همایش حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی با تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و امام‌خميني و روز زن گفت: دراسلام  دشمن‌شناسي و دوست‌شناسي بسيار حائز اهميت است.

 وی شيطان را دشمن قسم‌خورده انسان برشمرد و رمی جمرات را نماد مبارزه با شیطان درون و برون دانست و گفت: امروز آمریکا به عنوان بزرگترین شیطان دنيا تلاش می‌کند كه مسلمانان را به‌جان یکدیگر بیاندازد تا برسرنوشت آنان سلطه داشته باشد.

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره  با اشاره بر ضرورت شناخت دوست و دشمن خاطرنشان کرد: مسلمانان بايد در این سرزمین پیامبر‌اکرم را الگو و اسوه خود قراردهند و مودت و دوستی با مسلمانان را سرلوحه كارخود قراردهند و درمقابل دشمنان خدا در نهایت صلابت و اقتدار بايستند.

وی تاکید کرد:اگر مسلمانان دشمنان اصلي خود يعني آمریکا و اسرائیل  مي‌شناختند و در مقابل آنها با صلابت ایستادگی مي‌کردند امروز هزاران نفر شیعه و سنی در کشورهای اسلامی مانند عراق و افغانستان و فلسطین و ساير كشورهاي مسلمان کشته نمی‌شدند.

در ادامه این همایش مولوی عصار، مولوی کاظمی و مولوی شمس‌حق‌زهی از روحانیون کاروان‌های اهل‌سنت از خواف، بیرجند و استان هرمزگان به بیان دیدگاه‌های خود پیرامون موضوع جلسه پرداختند.

در پایان این همایش حجت‌الاسلام والمسلمین اسکندری به جمع‌بندی مطالب ارائه شده پرداخت.

 

image_20125111357207651.jpg

image_20125111357207814.jpg


| شناسه مطلب: 3252







نظرات کاربران