ظرفیت حج تمتع ایلام افزایش یافت ظرفیت حج تمتع ایلام افزایش یافت ظرفیت حج تمتع ایلام افزایش یافت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ظرفیت حج تمتع ایلام افزایش یافت ظرفیت حج تمتع ایلام افزایش یافت ظرفیت حج تمتع ایلام افزایش یافت ظرفیت حج تمتع ایلام افزایش یافت ظرفیت حج تمتع ایلام افزایش یافت

ظرفیت حج تمتع ایلام افزایش یافت

جانشین حج و زیارت استان ایلام گفت: برای نخستین‌بار ظرفیت حج تمتع ایلام 2 کاروانی شد

جانشین حج و زیارت استان ایلام گفت: برای نخستین‌بار ظرفیت حج تمتع ایلام 2 کاروانی شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری، "حسین نیکروش" در گفت‌وگویی اظهار داشت: در سالهای گذشته استان ایلام سالانه تنها یک کاروان به حج تمتع اعزام می‌کرد.
وی ادامه داد: این مهم سبب می‌شد تا افراد علاقه‌مند به اعزام حج تمتع در سال‌های متمادی منتظر اعزام به حج تمتع بوده و این کار دشواری بود.
این مسئول اضافه کرد: اما با رایزنی‌های انجام گرفته امسال ظرفیت زایران حج تمتع استان ایلام به دو کاروان افزایش یافته است.
نیکروش تصریح کرد: بر این اساس امسال 290 زائر از این استان به همراه 16 نفر عوامل اجرایی شامل روحانی، مدیر، معاون و پزشک به حج تمتع اعزام می‌شوند.
جانشین حج و زیارت ایلام گفت: در این راستا آن دسته از افرادی که تا مرداد ماه سال 84 در شعب بانک ملی نام‌نویسی کرده‌اند، می‌‌توانند با مراجعه به دفاتر کارگزاری برای اعزام به حج تمتع امسال نام‌نویسی کنند.
این مسئول در پایان اذعان داشت: پس از تکمیل ظرفیت کاروان‌های حج تمتع استان ایلام این دو کاروان مهرماه جاری به عربستان اعزام می‌شود.


| شناسه مطلب: 3254







نظرات کاربران