همکاری هیات پزشکی ایران با بیمارستان های سعودی همکاری هیات پزشکی ایران با بیمارستان های سعودی همکاری هیات پزشکی ایران با بیمارستان های سعودی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
همکاری هیات پزشکی ایران با بیمارستان های سعودی همکاری هیات پزشکی ایران با بیمارستان های سعودی همکاری هیات پزشکی ایران با بیمارستان های سعودی همکاری هیات پزشکی ایران با بیمارستان های سعودی همکاری هیات پزشکی ایران با بیمارستان های سعودی

همکاری هیات پزشکی ایران با بیمارستان های سعودی

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر در مدینه با اشاره به اعزام 655 زائر ایرانی به بیمارستان‌های سعودی گفت: از 98 هزار و 796 مراجعه کننده نیز 37 هزار و 597 نفر خدمات تزریقات، پانسمان و تست قند خون دریافت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری به نقل از مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر ایران در مدینه، حردانی با اشاره به اعزام 655 زائر ایرانی به بیمارستان‌های سعودی، اظهارداشت: میزان مراجعه به درمانگاه‌ها بسیار بالا است و برای رفع آن باید تدابیری اندیشید.

وی گفت: در حال حاضر چهار متخصص داخلی، زنان و قلب و 10 پزشک عمومی، 11 پرستار، سه پزشک اعزام و چهار تکنیسین دارویی، ارائه خدمات به زائران خدا در این مرکز را عهده‌دار هستند.

وی تصریح کرد: تلاش ما همواره بر این است تا با افزایش نیروی انسانی در کادرهای درمانی، خدماتی در شأن زائران بیت الله الحرام انجام شود.

حردانی با اشاره به حضور متخصصی طب اورژانس در مرکز مذکور، یادآور شد: خدمت رسانی به زائران عمره گذار در دو درمانگاه 16 ساعته و دو مطب نیمه وقت صورت می‌گیرد.

این فوق تخصص کودکان بیان داشت: به منظور تسهیل در اعزام زائران به بیمارستان‌های سعودی، 5 آمبولانس در اختیار مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در مدینه قرار دارد.

حردانی با اشاره به این که 100 روز از آغاز عملیات عمره می‌گذرد، عنوان کرد: تاکنون 98 هزار و 796 نفر به مراکز درمانی وابسته مراجعه کرده‌اند که از این تعداد، 37 هزار و 597 نفر متقاضی دریافت خدماتی مانند تزریقات، پانسمان و تست قند خون بوده‌اند.

این مقام مسئول گفت: همچنین اقدامات لازم برای اعزام 655 نفر به درمانگاه‌های سعودی انجام شده که یک درصد از این تعداد بستری شده‌اند.

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر ایران در مدینه با بیان اینکه 25 درصد از مراجعان به مراکز درمانی وابسته توسط پزشک متخصص معاینه شده‌اند، متذکر شد: بر اساس آمارهای موجود، میزان مراجعه به درمانگاه‌ها بسیار بالا است و برای رفع آن باید تدابیری اندیشید.


| شناسه مطلب: 3259







نظرات کاربران