رفت‌ و آمد زائران به کربلا با اتومبیل شخصی رفت‌ و آمد زائران به کربلا با اتومبیل شخصی رفت‌ و آمد زائران به کربلا با اتومبیل شخصی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
رفت‌ و آمد زائران به کربلا با اتومبیل شخصی رفت‌ و آمد زائران به کربلا با اتومبیل شخصی رفت‌ و آمد زائران به کربلا با اتومبیل شخصی رفت‌ و آمد زائران به کربلا با اتومبیل شخصی رفت‌ و آمد زائران به کربلا با اتومبیل شخصی

رفت‌ و آمد زائران به کربلا با اتومبیل شخصی

استاندار کربلا گفت: در حال پی‌گیری هستیم تا مردم بتوانند با وسایل نقلیه شخصی برای زیارت به ایران و عراق سفر کنند؛ امید است این کار به زودی صورت پذیرد

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، استاندار كربلا در راس هيئتي پنج نفره با حضور در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)، علاوه بر زيارت كريمه اهل بيت(س)، در نشستي با مسئولان آستان مقدس آن حضرت پيرامون راهكارهاي تقويت تعاملات، به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.
وي در اين نشست ابراز اميدواري كرد: شرايط به گونه‌اي فراهم شود كه زائران براي حضور در عتبات عاليات،‌ نيازي به رواديد نداشته باشند و به آسودگي بتوانند دراين مسير رفت و آمد كنند.
آمال الدين مجيد الهر ادامه داد:‌ در حال پي‌گيري اين مسئله هستيم كه مردم ايران و عراق بتوانند با وسايل نقليه شخصي براي زيارت به اين دو كشور سفر كنند؛ اميد است اين كار به زودي صورت پذيرد.
وي در ادامه با تأكيد بر ضرورت تقويت تعامل شهرهاي زيارتي قم و كربلا، ابراز داشت: مهم‌ترين زمنيه‌اي كه مي‌تواند ميان اين دو شهر رابطه خوب و عميقي ايجاد كند، روابط مذهبي و ديني است.
مجيد الهر افزود: خوشبختانه هم‌اكنون صلح و صفا و صميميت ميان مردم دو ملت ايران و عراق وجود دارد و دستاوردهاي اين ارتباط خوب، در روابط اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي و... ديده مي‌شود.
استاندار كربلا ادامه داد: قم و مشهد مي‌توانند بيشترين ارتباط را با كربلاي معلي داشته باشد، چراكه به اعتبار وجهه مذهبي و ديني اين دو شهر، علاقه زيادي ميان مردم ايران و عراق براي تقويت ارتباط ميان دو كشور وجود دارد.
وي در پايان ابراز اميدواري كرد: با فعاليت‌هاي رسانه‌اي و فرهنگي، عرصه‌‌هاي جديدي در ارتباط هرچه بيشتربين ايران و عراق فراهم شود.


| شناسه مطلب: 32627







نظرات کاربران