کربلا به استقبال دخت نبی اکرم(ص) رفت کربلا به استقبال دخت نبی اکرم(ص) رفت کربلا به استقبال دخت نبی اکرم(ص) رفت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
کربلا به استقبال دخت نبی اکرم(ص) رفت کربلا به استقبال دخت نبی اکرم(ص) رفت کربلا به استقبال دخت نبی اکرم(ص) رفت کربلا به استقبال دخت نبی اکرم(ص) رفت کربلا به استقبال دخت نبی اکرم(ص) رفت

کربلا به استقبال دخت نبی اکرم(ص) رفت

در آستانه میلاد با سعادت حضرت فاطمه(س) کربلای معلی حال و حوای متفاوتی دارد.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری از کربلای معلی، این روزها حرم مطهر حضرت امام حسین(ع) حال و هوای دیگری دارد و این صحن وسرای پاک و معنوی، به استقبال میلاد حضرت فاطمه (س) رفته است.
قرار دادن آینه و شمعدان های زینتی در نزدیکی ضریح مطهر ، توجه هر زائری را به خود جلب نموده و موجب می شود زوار دقایقی به این نمای زیبا خیره شوند.

image_2012591842549371.jpg

وجود گلدان هایی با گل های بهاری رنگارنگ نیز در بخشی دیگر از رواق ها ، تغییر حال و هوای این حرم مطهر را دو چندان کرده است تا همه چیز برای پذیرایی از دخت گرامی رسول اکرم(ص) مهیا شود.

در ایام میلاد با سعادت ام ابیها، بعثه مقام معظم رهبری نیز برنامه های ویژه ای شامل سخنرانی، مولودی خوانی،تجلیل از خانواده های شهدا و جانبازان و زوج های جوان و ...را بخصوص برای شب ولادت و روز میلاد آن حضرت تدارک دیده است که جزئیات برنامه ها بزودی اعلام خواهد شد.  


| شناسه مطلب: 3264







نظرات کاربران