عطر و نور غدیر در کربلا جاری شده است عطر و نور غدیر در کربلا جاری شده است عطر و نور غدیر در کربلا جاری شده است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
عطر و نور غدیر در کربلا جاری شده است عطر و نور غدیر در کربلا جاری شده است عطر و نور غدیر در کربلا جاری شده است عطر و نور غدیر در کربلا جاری شده است عطر و نور غدیر در کربلا جاری شده است

عطر و نور غدیر در کربلا جاری شده است

دیوارهای حرم علمدار کربلا با دسته های گل آذین بسته شده و پلاکادرهایی در تشریح واقعه غدیر خم در نقاط مختلف حرم نصب شده است.

در آستانه عيد غدير خم كربلا رنگ و بوي غدير را به خود گرفته است.
به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به عتبات عاليات اين روزها در و ديوار كربلا بالاخص حرمين شريف رنگ و نور عيد بزرگ مسلمانان را به خود گرفته و امور انجام شده حكايت از وقوع مصفاي عيد ولايت شيعيان را دارد.
بنا بر اين گزارش ديوارهاي حرم علمدار كربلا با دسته هاي گل آذين بسته شده و پلاكاردهاي زيبايي منقش به رواياتي پيرامون ولايت مولاي متقيان و نيز تشريح واقعه غدير خم بر نقاط مختلف حرم نصب شده است.
در حرم سيداشهدا هم در آستانه ورود به حرم از طرف پشت به قبله تاسيساتي آينه اي نصب شده و در حال تكميل است.
اهالي كربلا در گفت و گوي روزمره خود با شادي از در پيش بودن روزهاي غديريه سخن مي گويند و بسياري از ايشان از عزم خود بر عزيمت به كربلا در روز عيد غدير خبر مي دهند.


| شناسه مطلب: 32658







نظرات کاربران