نشست هم اندیشی کنگره مهدویت در کربلا نشست هم اندیشی کنگره مهدویت در کربلا نشست هم اندیشی کنگره مهدویت در کربلا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نشست هم اندیشی کنگره مهدویت در کربلا نشست هم اندیشی کنگره مهدویت در کربلا نشست هم اندیشی کنگره مهدویت در کربلا نشست هم اندیشی کنگره مهدویت در کربلا نشست هم اندیشی کنگره مهدویت در کربلا

نشست هم اندیشی کنگره مهدویت در کربلا

نشست هم اندیش پیرامون برگزاری کنگره بین المللی مهدویت در دانشگاه کوفه با حضور شخصیت های علمی کشورمان در کربلای معلی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به عتبات عاليات، صاحبنظران و شخصيت هاي علمي مرتبط با كنگره بين المللي مهدويت در نشستي امور انجام شده و نيازهاي پيش رو را در كربلاي معلي بررسي كردند.
در اين نشست ابتدا حجت الاسلام اسكندري با قدرداني از شخصيت هاي حقوقي و حقيقي مرتبط با موضوع كه در عراق و ايران برگزاري كنگره بين المللي مهدويت را ميسر و مطلوب نموده اند گزارشي جامع از فعاليت هاي صورت گرفته ارائه كرد.
سپس آيت الله آصفي از علماي عراق و دبير اين كنگره سخن گفت و ضمن بيان جامع امور مربوطه،آسيب ها و نيازهاي كنگره بين المللي مهدويت را تا محقق شدن اهداف مورد نظر مورد اشاره قرار داد.
در اين نشست شخصيت هاي برجسته ديگري از جمله حجج اسلام قرائتي و اعرافي نيز حضور داشتند و راهكارهايي را جهت برگزاري پربارتر كنگره بين المللي مهدويت ارائه كردند.
كنگره بين المللي مهدويت اواخر اسفند امسال(مارس 2013-ربيع الثاني و جمادي الاولي 1343هجري قمري)در دانشگاه كوفه برگزار خواهد شد.


| شناسه مطلب: 32717







نظرات کاربران