زوج‌های جوان در مدینه افزایش سن ازدواج باعث آسیب‌های مختلفی است زوج‌های جوان در مدینه افزایش سن ازدواج باعث آسیب‌های مختلفی است زوج‌های جوان در مدینه افزایش سن ازدواج باعث آسیب‌های مختلفی است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
زوج‌های جوان در مدینه افزایش سن ازدواج باعث آسیب‌های مختلفی است زوج‌های جوان در مدینه افزایش سن ازدواج باعث آسیب‌های مختلفی است زوج‌های جوان در مدینه افزایش سن ازدواج باعث آسیب‌های مختلفی است زوج‌های جوان در مدینه افزایش سن ازدواج باعث آسیب‌های مختلفی است زوج‌های جوان در مدینه افزایش سن ازدواج باعث آسیب‌های مختلفی است

زوج‌های جوان در مدینه افزایش سن ازدواج باعث آسیب‌های مختلفی است

مسئول بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره در جمع زوج‌های دانشجوئی که پائین‌ترین سن ازدواج را داشته‌اند گفت:افزایش سن ازدواج درجامعه، آسیب‌های روحی، اخلاقی ومعنوی را درپی داشته‌است.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع‌رسانی حج به مدینه منوره حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی ازدواج را سنگ‌بناي زندگي  دانست گفت:اسلام دین زندگی است و شیوه‌ی زندگی بهتر را ازنظر اخلاقی، فرهنگی، اجتماعي،  اقتصادی به انسان‌ها می آموزد.

وی افزود:زیارت فقط برای کسب ثواب نیست بلکه برای آن است که الگوي خوب زندگي كردن را بشناسيد  و آن  را سرلوحه زندگي.خود قراردهيد.آئين زندگي برتر را  بياموزيد، صدق ،صفا ،صمميت وتفاهم را به عنوان ره‌توشه  زندگي  با خود به ارمغان ببريد.

حجت‌الاسلام والسلمین نجفی روحانی با اشاره به  نقش زن در موفقیت مرد گفت:هر مردي به جايي رسيده ، همسر او  نقش زيادي داشته‌است، او زمينه آرامش روحي  را برايش ايجاد نموده است.

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره در ادامه به مسئله مقایسه در بین  افراد اشاره کرد و گفت:متاسفانه چشم و هم‌چشمی‌ها و مقایسه‌ها در زمینه

مسائل مادی مشکلات زیادی را در زندگي افراد ایجاد کرده است.باید بدانیم اگر از نظر مادی خود را با آنانی که وضع مادی بهتری دارند مقایسه کنیم سنگ‌بنای مشکلات را در زندگي خود نهاده‌ایم. چرا که مسائل مادی پایان‌پذیري ندارد  واين  مقايسه صعودي ادامه خواهد يافت.

وی به زوج های‌جوان توصیه کرد :در مسائل معنوي واخلاقي مقايسه صعودي داشته باشند وخود را با  متخلقان به اخلاق حسنه  ونيكو سيره تان  مقایسه کنند تا زندگی  روبه تعالي وكمال  پيداكنند.

در پایان این برنامه هدایای نفیسی از سوی ستاد عمره دانشگاهیان به زوج‌های جوان حاضر در جلسه اهدا شد.

 

 

image_2012592242464211.jpg


image_2012592242464212.jpg


image_2012592242464373.jpg



| شناسه مطلب: 3275







نظرات کاربران