عیدقربان برای زوج های جوان شیرین‌تر شد عیدقربان برای زوج های جوان شیرین‌تر شد عیدقربان برای زوج های جوان شیرین‌تر شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
عیدقربان برای زوج های جوان شیرین‌تر شد عیدقربان برای زوج های جوان شیرین‌تر شد عیدقربان برای زوج های جوان شیرین‌تر شد عیدقربان برای زوج های جوان شیرین‌تر شد عیدقربان برای زوج های جوان شیرین‌تر شد

عیدقربان برای زوج های جوان شیرین‌تر شد

زوج های جوانی که آغاز زندگی مشترک شان در عتبات عالیات عراق باشد،تجلیل می شوند

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به عتبات عاليات،همايش تجليل از زوج هاي در نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در كربلا برگزار شد.
به مناسبت عيد سعيد قربان از زوج هاي جوان در كربلاي معلي تجليل شد.بنا بر اين گزارش حجت الاسلام شهيدي كارشناس مسئول امور روحانيون بعثه مقام معظم رهبري در كربلاي معلي در جمع حاضر سخنراني كرد
وي ضمن بيان اين موضوع كه زوج هاي جوان بايد شاكر خداوند متعال باشند كه زندگي مشترك شان را در جوار مضاجع شريف اهلبيت(ع)آغاز كرده اند بر استفاده از فرصت هاي معنوي از اين روزهاي زندگي آن هم در عتبات عاليات كشور عراق تاكيد كرد.
حجت الاسلام شهيدي سپس به بيان نكات اخلاقي ويژه زوج هاي جوان پرداخت و توصيه هاي خويش منبعث از آيات و روايات را براي ايشان ارائه كرد.
حسن ختام اين برنامه اعطاي جوايز زوج هاي جوان بود كه به نيابت از حجت الاسلام اسكندري مسئول نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري كه جهت ديدار با علما و انديشمندان نجف به اين شهر عزيمت كرده بود توسط حجت الاسلام شهيدي انجام شد.
لازم به ذكر است كه همايش تجليل از زوج هاي جوان در كربلاي معلي به طور متوالي و در اعياد و مناسبت هاي فرهنگي توسط بعثه مقام معظم رهبري برگزار مي شود.همايش قبلي تجليل از زوج هاي جوان در اول ذيحجه و به مناسبت سالروز ازدواج فرخنده حضرت علي(ع)و حضرت فاطمه زهرا(س)برگزار شده بود.


| شناسه مطلب: 32754







نظرات کاربران