بر اساس روایات گرانی بلای تدریجی است بر اساس روایات گرانی بلای تدریجی است بر اساس روایات گرانی بلای تدریجی است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بر اساس روایات گرانی بلای تدریجی است بر اساس روایات گرانی بلای تدریجی است بر اساس روایات گرانی بلای تدریجی است بر اساس روایات گرانی بلای تدریجی است بر اساس روایات گرانی بلای تدریجی است

بر اساس روایات گرانی بلای تدریجی است

جلسه روحانیون و مداحان در بعثه مقام معظم رهبری در کربلای معلی با عطر و نوری از روز عرفه برگزار شد

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به عتبات عاليات،حجت الاسلام سيدجعفر طباطبايي در آغاز جلسه روحانيون و مداحان4 آبان ماه91بعثه مقام معظم رهبري در كربلاي معلي با نقل حديث فوق از پيامبر اكرم خطاب به جبرئيل همچون جلسات گذشته به بيان مكارم و توصيه هاي اخلاقي پرداخت.
وي سپس به گفتن ماجراي همسفري حضرت خضر و حضرت موسي پرداخت و به نقل از خضر نبي تاكيد كرد: يادمان باشد كه شنونده زودتر از گوينده و سخنران خسته مي شود.
سپس حجت الاسلام جاوري با خوشآمدگويي به حضار بر ضرورت هرچه بيشتر زائران در كسب معرفت از دعاي عرفه تاكيد كرد و گفت:نكته اي كه بايد بسيار دقت كنيم وقت زائر و وقت خودمان است.
جانشين نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق سپس با تصريح اين موضوع كه شما انتخاب شده ايد تا در بهترين زمان و مكان به بهترين هاي خلق خدا خدمت كنيد هشدار داد:غفلت از اين مهم باعث جفا به خود غفلت كننده مي شود.
وي توجه به نعمات رسيده از جانب خداوند را باعث تثبيت و تداوم آن نعمات معرفي كرد و افزود:بر طبق روايات همين گراني ها بلاي تدريجي خداوند است لذا يكي از دعاهاي ما بايد اين باشد كه خداوند همين نعمت خدمت را از ما نگيرد.
اين جلسه كه با تلاوت آياتي از كلام الله مجيد آغاز شده بود با پاسخگويي حجت الاسلام جاوري و تبادل نظر ايشان و حضار به پايان رسيد.
گفتني است جلسات روحانيون و مداحان در بعثه مقام معظم رهبري روزهاي شنبه،يكشنبه،سه شنبه و پنج شنبه ساعت 10 صبح در محل نمايندگي بعثه در كربلاي معلي برگزار مي شود.


| شناسه مطلب: 32781







نظرات کاربران