امام جمعه ابرکوه:حج نمایشی عظیم از وحدت جامعه اسلامی است امام جمعه ابرکوه:حج نمایشی عظیم از وحدت جامعه اسلامی است امام جمعه ابرکوه:حج نمایشی عظیم از وحدت جامعه اسلامی است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
امام جمعه ابرکوه:حج نمایشی عظیم از وحدت جامعه اسلامی است امام جمعه ابرکوه:حج نمایشی عظیم از وحدت جامعه اسلامی است امام جمعه ابرکوه:حج نمایشی عظیم از وحدت جامعه اسلامی است امام جمعه ابرکوه:حج نمایشی عظیم از وحدت جامعه اسلامی است امام جمعه ابرکوه:حج نمایشی عظیم از وحدت جامعه اسلامی است

امام جمعه ابرکوه:حج نمایشی عظیم از وحدت جامعه اسلامی است

امام جمعه ابرکوه گفت: حج نمایشی عظیم از وحدت جامعه اسلامی است. هر مسلمانی موظف است با رها شدن از همه قید و بندها و پیوندهای زندگی و پرهیز از همه روزمرگیها در این نمایش عظیم شرکت کند

حجت الاسلام والمسلمين سيد ابراهيم حسيني، بمناسبت ايام برگزاري مناسك حج درگفتگو با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني بعثه مقام معظم رهبري در استان يزد اظهار داشت : حج نمايشي است از تساوي و برابري، وحدت و يگانگي، چرخش حول يك محور و تمريني براي پيروزي بر نفس و غلبه بر هواههاي نفساني و همه اينها به اين شرط است كه انجام حج، با علم و آگاهي به دستورات خداوند همراه باشد.
وي گفت:از زمان شروع مناسك حج ، حجاج بيت الله الحرام با گلبانگ لبيك از مهبط وحي وميقات با احرام وارد حريم يار ميشوند وباشكوه ترين انسجام اسلامي را به نمايش ميگذارند.
وي ادامه داد: حج بسان قرآ ن است كه همه از آن بهره مند مي شوند ولي انديشمندان ودرد آشنايان امت اسلامي اگر دل به درياي معارف آن بزنند واز نزديك شدن و فرو رفتن در احكام وسياستهاي اجتماعي آن نترسند ، از صدف اين دريا گوهرهاي هدايت وحكمت وآزادگي رابيشتر صيد خواهند كرد.
حسيني تصريح كرد: دربرگزاري حج ، اعلام برائت از مشركان از اركان توحيدي و واجبات حج است وحجاج بايد دراين همايش سياسي برائت خود را از نسبت به مشركان ، بدخواهان ودشمنان اسلام اعلام دارند.
امام جمعه ابركوه تاكيد كرد: ماه ذي الحجه، آخرين ماه سال هجري قمري است و ماهي است بسيار پربركت و اهميت ويژه اي نزد خداوند دارد.


| شناسه مطلب: 32784







نظرات کاربران