برگزاری کارگاه عملی مسجد و خطبه جمعه برگزاری کارگاه عملی مسجد و خطبه جمعه برگزاری کارگاه عملی مسجد و خطبه جمعه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برگزاری کارگاه عملی مسجد و خطبه جمعه برگزاری کارگاه عملی مسجد و خطبه جمعه برگزاری کارگاه عملی مسجد و خطبه جمعه برگزاری کارگاه عملی مسجد و خطبه جمعه برگزاری کارگاه عملی مسجد و خطبه جمعه

برگزاری کارگاه عملی مسجد و خطبه جمعه

بیش از 100 امام جماعت در کارگاه عملی با عنوان «مسجد و خطبه ی جمعه، مسوولیت و مشارکت در رشد انسان» در شهر مکه شرکت کردند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبري، در این کارگاه عملی توصیه هایی در مورد روش های گسترش نقش مسجد و مشارکت آن در رشد انسان ارایه شد.  همچنین به ایمه ی مساجد راه های آموزش داده شد تا به وسیله ی آنها اعتماد مسلمانان به دین اسلام را بالا ببرند.

بر اساس گزارش پایگاه خبری الشرق، ایمه ی جماعت در این کارگاه عملی روش های حل مشکلات دینی و نشر فرهنگ و ارزش های اسلامی، دعوت مسلمانان به تمسک به آموزش های نبوی، عدم تبعیت از شایعات را آموختند.

آنها در این کارگاه موظف شدند که بیداری را در میان مسلمانان افزایش دهند و فرهنگ بخشش و صلح را بر آنها حاکم کنند همچنین مسلمانان را از مسایلی که اختلافات بسیاری درمورد آنها وجود دارد دور كنند.


| شناسه مطلب: 3280







نظرات کاربران