جهان توان پرداخت بهای تجاوز به سوریه‌را‌ندارد جهان توان پرداخت بهای تجاوز به سوریه‌را‌ندارد جهان توان پرداخت بهای تجاوز به سوریه‌را‌ندارد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
جهان توان پرداخت بهای تجاوز به سوریه‌را‌ندارد جهان توان پرداخت بهای تجاوز به سوریه‌را‌ندارد جهان توان پرداخت بهای تجاوز به سوریه‌را‌ندارد جهان توان پرداخت بهای تجاوز به سوریه‌را‌ندارد جهان توان پرداخت بهای تجاوز به سوریه‌را‌ندارد

جهان توان پرداخت بهای تجاوز به سوریه‌را‌ندارد

«من یک عروسک خیمه شب بازی نیستم. من در غرب به دنیا نیامدم که به غرب یا هر کشور دیگری بروم. من سوری هستم و در سوریه متولد شدم، باید در سوریه زندگی کنم و در سوریه بمیرم.»

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبري به نقل از پرس تي وي بشار اسد در گفت‌وگو با شبكه تلويزيوني «راشا تودي» گفت: «من فكر نمي‌كنم غرب قصد (مداخله) داشته باشد، اما اگر چنين كاري كنند، هيچ كس نمي‌تواند بگويد كه بعد از آن چه خواهد شد. من معتقد هستم كه بهاي چنين تجاوز (خارجي) در صورت وقوع بيش از خواهد بود كه كل جهان بتواند از عهده آن برآيد.»
اسد سوريه را به عنوان «آخرين سنگر ثبات» و «همزيستي» در منطقه ستود و نسبت به تاثير دومينو هرگونه حمله نظامي به اين كشور هشدار داد و گفت كه اين اقدام «جهان را از اقيانوس اطلس تا اقيانوس آرام تحت تاثير قرار خواهد داد و شما مفهوم باقي جهان را مي‌دانيد.»
وي خاطر نشان كرد: «من يك عروسك خيمه شب بازي نيستم. من در غرب به دنيا نيامدم كه به غرب يا هر كشور ديگري بروم. من سوري هستم و در سوريه متولد شدم، بايد در سوريه زندگي كنم و در سوريه بميرم.»
سوريه از نيمه‌هاي مارس ۲۰۱۱ ميلادي، صحنه ناآرامي است. تعداد زيادي از مردم از جمله شمار زيادي از نيروهاي امنيتي اين كشور در اين ناآرامي‌ها كشته شده‌اند.
كشورهاي غربي مخالف سوريه خواهان كناره گيري بشار اسد، رئيس جمهوري سوريه از قدرت هستند، اما روسيه و چين با اين درخواست غرب مخالفند.
سرگئي لاوروف، وزير خارجه روسيه روز يك‌شنبه (۱۴ آبان) نسبت به تلاش غرب براي تصويب قطعنامه‌اي در شوراي امنيت سازمان ملل كه به هموارسازي مسير تغيير رژيم در سوريه و وخامت اوضاع مي‌انجامد هشدار داد.


| شناسه مطلب: 32802







نظرات کاربران