دیدار مسؤول بعثه رهبری در عراق با آیت الله فیاض دیدار مسؤول بعثه رهبری در عراق با آیت الله فیاض دیدار مسؤول بعثه رهبری در عراق با آیت الله فیاض بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دیدار مسؤول بعثه رهبری در عراق با آیت الله فیاض دیدار مسؤول بعثه رهبری در عراق با آیت الله فیاض دیدار مسؤول بعثه رهبری در عراق با آیت الله فیاض دیدار مسؤول بعثه رهبری در عراق با آیت الله فیاض دیدار مسؤول بعثه رهبری در عراق با آیت الله فیاض

دیدار مسؤول بعثه رهبری در عراق با آیت الله فیاض

مسؤول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق با آیت الله فیاض از مراجع تقلید دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به عتبات عاليات،حجت الاسلام والمسلمين رضا اسكندري در ادامه ديدارهاي خود با مراجع تقليد،علما و انديشمندان عراقي صبح چهارشنبه اول آذر با سفر به نجف اشرف و حضور در بيت آيت الله فياض با اين مرجع تقليد ديدار و گفت‌وگو كرد.
مسؤول نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در عراق ضمن تشكر از استقبال گرم آيت الله فياض،با اين مرجع تقليد پيرامون مسائل جاري جهان اسلام به تبادل نظر پرداخت.
وي همچنين گزارشي از فعاليت هاي انجام شده از سوي نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در عراق و افق پيش رو را به اين مرجع تقليد ارائه كرد.
شايان ذكر است، حجت الاسلام اسكندري را در اين ديدار جمعي از همكاران و نيز حجت الاسلام فيض آبادي مسؤول نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در نجف اشرف همراهي مي كردند.


| شناسه مطلب: 33056







نظرات کاربران