خودداری از سفر به عتبات عالیات با کاروان‌های غیرمجاز خودداری از سفر به عتبات عالیات با کاروان‌های غیرمجاز خودداری از سفر به عتبات عالیات با کاروان‌های غیرمجاز بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
خودداری از سفر به عتبات عالیات با کاروان‌های غیرمجاز خودداری از سفر به عتبات عالیات با کاروان‌های غیرمجاز خودداری از سفر به عتبات عالیات با کاروان‌های غیرمجاز خودداری از سفر به عتبات عالیات با کاروان‌های غیرمجاز خودداری از سفر به عتبات عالیات با کاروان‌های غیرمجاز

خودداری از سفر به عتبات عالیات با کاروان‌های غیرمجاز

مسوول امور حجاج و زائران حج و زیارت استان زنجان با تاکید بر این‌که زائران با کاروان‌های مجاز به عتبات عالیات سفر کنند، گفت: سازمان حج و زیارت در قبال کسانی که با کاروان‌های غیرمجاز به عراق سفر می‌کنند مسوولیتی ندارند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از ابسنا،«عبدالحميد عالي» با بيان اين مطلب، اظهار كرد: متاسفانه برخي با راه‌اندازي كاروان‌هاي غيرمجاز نسبت به اعزام غيرقانوني زائران به عتبات عاليات اقدام مي‌كنند كه اين موضوع كاملاً خلاف قانون است و براي افراد مشكلاتي را ايجاد مي‌كند.
وي تصريح كرد: هم‌اكنون 13 كاروان مجاز در استان مسوول اعزام زائران به عراق هستند كه براساس قوانين اقدام مي‌كنند و مشكلي نيز در اعزام افراد متقاضي ندارند.
اين مقام مسوول با بيان اين‌كه مقابله با كاروان‌هاي غيرمجاز، به عزم جدي مسوولان نياز دارد، ادامه داد: سازمان حج و زيارت به تنهايي قادر به كنترل اين كاروان‌ها نيست و بايد بخش‌هاي مسوول با تمام قدرت وارد عمل شوند؛چراكه در برخي موارد مشاهده مي‌شود كه اتفاقات غيرقابل جبران افتاده است.
عالي اشتياق زائران براي زيارت كربلاي معلي را عامل اصلي سوء‌استفاده برخي افراد دانست و گفت: افرادي كه قصد سفر به كربلا را دارند مي‌توانند با شناسايي كاروان‌هاي مجاز نسبت به اين سفر اقدام كنند و محدوديتي نيز در اين‌باره وجود ندارد.
وي يادآور شد: در ايام محرم فعاليت كاروان‌هاي غيرمجاز بيشتر مي‌شود كه مردم در اين خصوص بايد هوشيار باشند و به هشدارها توجه كنند.


| شناسه مطلب: 33071







نظرات کاربران