اظهارات یک مرجع تقلید درباره آینده سوریه اظهارات یک مرجع تقلید درباره آینده سوریه اظهارات یک مرجع تقلید درباره آینده سوریه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اظهارات یک مرجع تقلید درباره آینده سوریه اظهارات یک مرجع تقلید درباره آینده سوریه اظهارات یک مرجع تقلید درباره آینده سوریه اظهارات یک مرجع تقلید درباره آینده سوریه اظهارات یک مرجع تقلید درباره آینده سوریه

اظهارات یک مرجع تقلید درباره آینده سوریه

حضرت آیت الله مکارم شیرازی درباره آینده سوریه گفت: یقین داشته باشند در سوریه نیز شکست خواهند خورد چرا که همه مى‌دانند هدفشان نجات مردم سوریه نیست بلکه خدمت به آمریکا و اسرائیل است و این هدف محکوم به شکست است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبري، حضرت آيت‌الله ناصر مكارم شيرازي از مراجع تقليد با صدور بيانيه‌اي درباره پيروزي جنگ هشت روز اظهار داشت: يقين داشته باشند در سوريه نيز شكست خواهند خورد چرا كه همه مى‌دانند هدفشان نجات مردم سوريه نيست بلكه خدمت به آمريكا و اسرائيل است و اين هدف محكوم به شكست است.
متن پيام كامل اين مرجع تقليد بدين شرح است:
بسم الله الرحمن الرحيم
مقاومت قهرمانانه دليرمردان غزه در ايام عاشوراى حسينى، ايام پيروزى خون بر شمشير در برابر ارتش اسرائيل كه از زمين و آسمان آتش بر سر آنها ريختند و به هيچ كس حتى كودكان شيرخوار رحم نكردند با تمام تلخى‌هايش ثمرات شيرين و ماندگارى داشت.
از يكسو ثابت شد كه عمر شكست‌هاى جنگى اسرائيل روز به روز كوتاه‌تر مى‌شود اگر مقاومت حزب الله در لبنان سى و سه روز به طول انجاميد تا شاخ غول اسرائيل شكسته شد در جنگ بيست و دو روزه غزه به كمتر از آن كاهش يافت و اين بار بيش از هشت روز طول نكشيد كه اسرائيل طعم تلخ شكست را چشيد و به آتش بس گردن نهاد و اگر در آينده اين خطا را تكرار كند به يقين عمر شكستش كوتاه‌تر خواهد بود.
از سوى ديگر افسانه ارتش شكست‌ناپذير و گنبد آهنين و سرزمين امن و امان به كلى بر باد رفت و همه دنيا با نهايت تعجب ديدند كه موشك‌هاى مقاومت اعماق اسرائيل را هدف قرار مى‌دهد و هواپيماى جاسوسى مى‌تواند تا عمق آن پيشروى كند و بنابراين ديگر تهديد مقاومت لبنان يا كشور ايران با اين رسوايى بزرگ در برابر ارتش ظاهرآ كوچك غزه جزء يك رجزخوانى مسخره بيش نيست.
از سوى ديگر آمريكا حمايت بى‌قيد و شرط خود از جنايات اسرائيل كه براى مصرف داخلى كشورش به سبب سلطه صهيونيست‌ها بر آن صورت گرفت روزبه‌روز در صحنه جهان منفورتر مى‌شوند و اين بهاى سنگينى است كه بايد در برابر حمايت بى قيد و شرط اسرائيل آمريكايى‌ها بپردازند.
از سوى سوم همه دنيا فهميدند كه تنها حامى مردم مظلوم فلسطين در عمل كه از هيچ‌گونه كمكى مضايقه ندارد ايران است در حالى كه سران مرتجع عرب فقط حرف زده‌اند و مقاومت غزه با صراحت اعتراف كرد تمام كمك را ايران به آنها در اين نبرد نابرابر كرده است و به اين ترتيب اتحاديه عرب و گروه‌هاى وابسته كه با پول‌هاى سعودى و قطر تغذيه مى‌شدند، كاملا رسوا گشتند و به اين ترتيب نظام جمهورى اسلامى ايران به عنوان تنها يار وفادار مسلمانان مظلوم شناخته شد و اين افتخار بزرگى است براى ما.
در اينجا تأكيد مى‌كنيم كه آنها يقين داشته باشند در سوريه نيز شكست خواهند خورد چرا كه همه مى‌دانند هدفشان نجات مردم سوريه نيست بلكه خدمت به آمريكا و اسرائيل است و اين هدف محكوم به شكست است.
به علاوه عمر اين رژيم‌هاى وابسته نيز به سر رسيده و به زودى شاهد فروپاشى آنها خواهيم بود. (إِنَّهُمْ يَرَوْنَهُ بَعِيدآ وَنَرَاهُ قَرِيبآ).


| شناسه مطلب: 33141







نظرات کاربران