1000 زائر انفرادی از مرز مهران به عراق عزیمت کردند 1000 زائر انفرادی از مرز مهران به عراق عزیمت کردند 1000 زائر انفرادی از مرز مهران به عراق عزیمت کردند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
1000 زائر انفرادی از مرز مهران به عراق عزیمت کردند 1000 زائر انفرادی از مرز مهران به عراق عزیمت کردند 1000 زائر انفرادی از مرز مهران به عراق عزیمت کردند 1000 زائر انفرادی از مرز مهران به عراق عزیمت کردند 1000 زائر انفرادی از مرز مهران به عراق عزیمت کردند

1000 زائر انفرادی از مرز مهران به عراق عزیمت کردند

ساماندهی زائران در مرز مهران سبب رضایتمندی زائران و همچنین مسئولان استان و شهرستان مرزی مهران شد به نحوی که امام جمعه مهران در خطبه‌های هفته گذشته از تلاش این مدیریت تقدیر کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبري به نقل از فارس، حسين نيكروش اظهار داشت: اين تعداد زائر كه قصد تردد انفرادي از مرز مهران را داشتند توسط اين مديريت ساماندهي شدند.
وي ادامه داد: با توجه به اينكه تردد انفرادي از مرز مهران ممنوع است اما با عنايت به حضور تعدادي از زائران در مرز مهران اين دستگاه اقدام به ساماندهي اين تعداد زائر كرده و سپس آنان را به عتبات عاليات اعزام كرد.
اين مسئول اضافه كرد: ساماندهي زائران در مرز مهران سبب رضايتمندي زائران و همچنين مسئولان استان و شهرستان مرزي مهران شد به نحوي كه امام جمعه مهران در خطبه‌هاي هفته گذشته از تلاش اين مديريت تقدير كرد.
نيكروش تصريح كرد: افزون بر اين نيز 40 هزار زائر ايراني عتبات عاليات عراق در روزهاي محرم تاكنون از مرز مهران تردد كرده‌اند.
جانشين حج و زيارت استان ايلام گفت: اين دستگاه در راستاي ساماندهي و اعزام زائران به عتبات عاليات تلاش مي‌كند. ارائه خدمات مطلوب به زائران عتبات عاليات از مهم‌ترين برنامه‌هاي اين مديريت است.


| شناسه مطلب: 33145







نظرات کاربران