تکریم شخصیت امام راحل از سوی امام جماعت حرم سیدالشهدا در کربلا تکریم شخصیت امام راحل از سوی امام جماعت حرم سیدالشهدا در کربلا تکریم شخصیت امام راحل از سوی امام جماعت حرم سیدالشهدا در کربلا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تکریم شخصیت امام راحل از سوی امام جماعت حرم سیدالشهدا در کربلا تکریم شخصیت امام راحل از سوی امام جماعت حرم سیدالشهدا در کربلا تکریم شخصیت امام راحل از سوی امام جماعت حرم سیدالشهدا در کربلا تکریم شخصیت امام راحل از سوی امام جماعت حرم سیدالشهدا در کربلا تکریم شخصیت امام راحل از سوی امام جماعت حرم سیدالشهدا در کربلا

تکریم شخصیت امام راحل از سوی امام جماعت حرم سیدالشهدا در کربلا

آیت الله قزوینی در جلسه روحانیون و مداحان در بعثه مقام معظم رهبری پیرامون تبلیغ که وظیفه اصلی روحانیون است سخنرانی کرد

آيت الله قزويني از علماي سرشناس كربلا با تكريم شخصيت حضرت امام خميني(ره)ضمن تبيين وظيفه تبليغي روحانيون تصريح كرد:من كه زبانم قاصر است از بيان مقام ايشان،ما روحانيون بايد از امام بياموزيم.
به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به عتبات عاليات جلسه 14آبان روحانيون و مداحان در بعثه مقام معظم رهبري مستقر در كربلا ميهمان ويژه اي داشت كه سخنراني جلسه را هم عهده دار شد.
آيت الله قزويني از علماي سرشناس كربلا كه در حرم حضرت سيدالشهدا امام جماعت است و براي عرب زبانان سخنراني هم دارد با بيان احساس قلبي خود مبني بر اين كه مشتاق بودم خدمت برسم متواضعانه گفت:اسباب افتخار است كه محضر آقايان باشم.
وي ضمن تشريح موضوع غدير سخنراني خود را بر محور تبليغ قرار داد و با يادآوري اذيت و آزاري كه ائمه و پيامبران بالاخص پيامبر اكرم در راه تبليغ دين متحمل شدند تصريح كرد:وظيفه روحانيت تبليغ است و بايد فردا به پيامبر جواب بدهيم و در باره تبليغي كه از دين كرده ايم بايد در برابر پيامبر روسفيد باشيم.
امام جماعت حرم سيدالشهدا با نام بردن از شخصيت هاي برجسته ديني در قرون معاصر ياد و خاطره نواب صفوي را گرامي داشت و با تكريم شخصيت امام خميني(ره)گفت:خدا رحمت كند امام خميني رضوان الله تعالي عليه را،همه تان درك كرديد ايشان را،وقتي از دنيا رفت آيا يك آجر روي آجر گذاشت براي خودش؟اين لباس ايشان،اين خانه اش،اين شجاعت و قوت قلب ايشان بود كه زبان من قاصر است از بيان مقام ايشان،اين ايستادگي اش در برابر آمريكا و دنيا تا الان اثرش مانده،ما بايد ياد از ايشان بگيريم .
امام جماعت حرم سيدالشهدا در خاتمه با برشمردن فضيلت زيارت امام حسين(ع)تاكيد كرد:وظيفه ما روحانيون است كه امام حسين(ره)را به دنيا معرفي كنيم و به زائران هم بگوييم در مقابل قبر شريف كه مي آيند بيشتر تعمق كنند.
لازم به ذكر است كه قبل از سخنراني آيت الله قزويني حجت الاسلام اسكندري مسئول دفتر بعثه مقام معظم رهبري در عراق ضمن خوشآمدگويي،از حضور ايشان در جلسه تشكر كرد.
آيت الله قزويني قبل و بعد از سخنراني خود دقايقي را در دفتر حجت الاسلام اسكندري حاضر شد و با وي ديدار و گفت و گو كرد.
جلسه 14آبان روحانيون و مداحان در بعثه مقام معظم رهبري همچون جلسات گذشته حاوي تذكرات و نكات كاربردي جانشين مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري براي روحانيون و مداحان هم بود.
حجت الاسلام جاوري كه قبل از سخنراني آيت الله قزويني سخن گفت از روحانيون و مداحان خواست پيرامون احكام،امورفرهنگي و حجاب،آداب معاشرت و خرافات بيشتر با زائران همفكري و راهنمايي داشته باشند.
ذكر اين نكته ضروري است كه جلسات روحانيون و مداحان در بعثه مقام معظم رهبري روزهاي شنبه،يكشنبه،سه شنبه و پنج شنبه در كربلا برگزار مي شود.


| شناسه مطلب: 33161







نظرات کاربران