دیدار مسئول بعثه رهبری با آیت‌الله حکیم دیدار مسئول بعثه رهبری با آیت‌الله حکیم دیدار مسئول بعثه رهبری با آیت‌الله حکیم بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دیدار مسئول بعثه رهبری با آیت‌الله حکیم دیدار مسئول بعثه رهبری با آیت‌الله حکیم دیدار مسئول بعثه رهبری با آیت‌الله حکیم دیدار مسئول بعثه رهبری با آیت‌الله حکیم دیدار مسئول بعثه رهبری با آیت‌الله حکیم

دیدار مسئول بعثه رهبری با آیت‌الله حکیم

مسؤول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق روز عید غدیر با آیت الله العظمی سیدمحمدسعید حکیم در نجف دیدار کرد

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به عتبات عاليات، حجت الاسلام اسكندري در ادامه ديدارهاي متداول خود با علما و انديشمندان عراقي روز عيد غدير ضمن عزيمت به نجف با آيت الله العظمي سيدمحمدسعيد حكيم ديدار و گفت و گو كرد.
بنا بر اين گزارش، مسؤول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري درا دراين ديدار چند تن از مسؤولان بعثه و شركت شمسا و نيز جمعي از روحانيون همراهي مي كردند.
حجت الاسلام اسكندري ضمن تبريك روز عيد غدير به آيت الله العظمي حكيم گفت: توفيقي بود كه خدمت جنابعالي برسيم و اين روز مبارك را خدمت شما تبريك بگوييم.
وي با معرفي برخي از همراهان خود به آيت الله العظمي حكيم گفت:اين عزيزان خادمان عتبات در زمينه هاي گوناگون از جمله امور فرهنگي هستند و جهت آسايش و كسب معرفت بيش از پيش زائران مي كوشند.
حجت الاسلام اسكندري با تصريح بر اين نكته كه زيارت چهره شما براي ما بهترين عيدي است افزود: از اين كه فرصتي در اختيار ما قرار داديد، قدرداني مي‌كنيم، اما به دليل كسالتي كه داريد بيش از اين مزاحم نمي شويم و در ديداري ديگر از وجودتان بهره مند خواهيم شد.
لازم به ذكر است كه آيت الله العظمي حكيم به دليل كسالت از ناحيه مجاري تنفسي چندان قادر به بيان گفته هاي خود نبود و در تمام مدت ديدار با خوشرويي و كلام بسيار آرام خود سخنان مسؤول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در عراق را مورد تاييد قرار مي داد.


| شناسه مطلب: 33162







نظرات کاربران