ایران خواستار توقف کشتار و خشونت در سوریه شد ایران خواستار توقف کشتار و خشونت در سوریه شد ایران خواستار توقف کشتار و خشونت در سوریه شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ایران خواستار توقف کشتار و خشونت در سوریه شد ایران خواستار توقف کشتار و خشونت در سوریه شد ایران خواستار توقف کشتار و خشونت در سوریه شد ایران خواستار توقف کشتار و خشونت در سوریه شد ایران خواستار توقف کشتار و خشونت در سوریه شد

ایران خواستار توقف کشتار و خشونت در سوریه شد

دکتر علی لاریجانی در ادامه دیدار با مراجع عظام تقلید با آیت‌الله بشیر نجفی از مراجع عظام دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبري به نقل از ايسنا، دكتر علي لاريجاني در ادامه ديدار با مراجع عظام تقليد با آيت‌الله بشير نجفي از مراجع عظام ديدار و گفت‌وگو كرد.
رئيس مجلس شوراي اسلامي در اين ديدار ضمن ارائه گزارشي از سفر منطقه‌اي خود به سوريه، لبنان و تركيه گفت: متاسفانه برخي از قدرت‌هاي بين‌المللي و منطقه‌اي در سوريه دخالت مي‌كنند.
نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه تلاش جمهوري اسلامي ايران توقف كشتار و خشونت در سوريه است، گفت: بايد با راهكار سياسي مشكل سوريه سريع‌تر حل شود.
در اين ديدار آيت‌الله بشير نجفي نيز با اشاره به پيروزي مقاومت اسلامي در غزه گفت: رژيم صهيونيستي شكست سختي از مقاومت اسلامي و مسلمانان در جنگ اخير خورد.
اين مرجع تقليد ضمن تبريك پيروزي مجاهدان فلسطيني در جنگ اخير اظهار داشت: اين پيروزي باعث عزت مسلمانان در سراسر جهان شد.




نظرات کاربران