مقالات عاشورایی بانوان طلبه فراخوان شد مقالات عاشورایی بانوان طلبه فراخوان شد مقالات عاشورایی بانوان طلبه فراخوان شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مقالات عاشورایی بانوان طلبه فراخوان شد مقالات عاشورایی بانوان طلبه فراخوان شد مقالات عاشورایی بانوان طلبه فراخوان شد مقالات عاشورایی بانوان طلبه فراخوان شد مقالات عاشورایی بانوان طلبه فراخوان شد

مقالات عاشورایی بانوان طلبه فراخوان شد

محمدتقی جلیلی در این خصوص افزود: طلاب می‌توانند مقالات خود را در موضوعات تحلیل‌های عاشورایی، الفبای مروت، عباس علیه السلام، حضرت رقیه(س) در تاریخ، بانوی بنی هاشم، زینب(س)، نوگل دشت کربلا، علی اصغر(ع) و دختر شهادت و بانوی نو،؛ سکینه(س) به نگارش درآوردند و به سامانه وبلاگ حوزه‌های علمیه خواهران ارسال کنند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از مركز مديريت حوزه هاي علميه خواهران، محمدتقي جليلي در اين خصوص افزود: طلاب مي‌توانند مقالات خود را در موضوعات تحليل‌هاي عاشورايي، الفباي مروت، عباس عليه السلام، حضرت رقيه(س) در تاريخ، بانوي بني هاشم، زينب(س)، نوگل دشت كربلا، علي اصغر(ع) و دختر شهادت و بانوي نو،؛ سكينه(س) به نگارش درآوردند و به سامانه وبلاگ حوزه‌هاي علميه خواهران ارسال كنند.
وي، نواي دل و بايدها و نبايدهاي عزاداري را به عنوان بخش‌هايي ديگر از اين مسابقه ذكر كرد و ادامه داد: در بخش بايدها و نبايدهاي عزاداري آثار در قالب مقاله،‌ تحليل، پژوهش، ديدگاه و نقد و بررسي است.
وي با بيان اينكه كاربران سامانه وبلاگ حوزه‌هاي علميه خواهران مي‌توانند طرح‌هاي پس‌زمينه طراحي‌شده خود را در اين مسابقه شركت دهند، اضافه كرد: اين بخش از مسابقه با عنوان كتيبه‌هاي سرخ در نظر گرفته شده است.
مدير پايگاه اينترنتي حوزه‌هاي علميه خواهران چندبيتي‌هاي گريان و آيين‌هاي عزاداري در ايران را بخش‌هاي ديگري از اين مسابقه دانست و ادامه داد: با توجه به اينكه طلاب وبلاگ‌نويس از سراسر كشور در اين مسابقه و ويژه‌نامه مشاركت خواهند داشت، مي‌توانند به معرفي آداب و سنن عزاداري در شهر و استان خود بپردازند و آئين‌هاي برگزاري عزاداري را به خوانندگان معرفي كنند.
وي با بيان اينكه در اين ويژه‌نامه بخش واگويه‌هاي دل(روضه‌خواني) و زنان در عاشورا مورد توجه قرار گرفته‌اند، اظهار داشت: حضور زنان در عاشورا جمع زيباي عاطفه و احساس لطيف يك زن با تمام ايمان و دينش بود و طلاب عزيز مي توانند مطالب خود را پيرامون اين موضوع ارسال نمايند.
جليلي خاطره‌نويسي از ماه محرم و روز عاشورا را بخش ديگري از مسابقه بزم فرات ذكر كرد و يادآور شد: طلاب علاقه‌مند به عكاسي مي‌توانند تصاوير با موضوعات عزاداري و ماه محرم را در اين مسابقه شركت دهند.
وي مهلت ارائه آثار به اين مسابقه را 14 دي‌ماه همزمان با اربعين عنوان كرد و افزود: طلاب علاقه‌مند مي‌توانند آثار خود را پست الكترونيكي womenhc@whc.ir ارسال كنند.


| شناسه مطلب: 33332







نظرات کاربران