اجرای برنامه گردشگری در سرزمین وحی اجرای برنامه گردشگری در سرزمین وحی اجرای برنامه گردشگری در سرزمین وحی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اجرای برنامه گردشگری در سرزمین وحی اجرای برنامه گردشگری در سرزمین وحی اجرای برنامه گردشگری در سرزمین وحی اجرای برنامه گردشگری در سرزمین وحی اجرای برنامه گردشگری در سرزمین وحی

اجرای برنامه گردشگری در سرزمین وحی

شورای عمومی گردشگری و باستانی عربستان، طراحی شش برنامه راهنمایی اساسی برای عمره گزاران را با مشارکت کمیته ملی حج و عمره تصویب کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبري، الوطن گزارش داد، شوراي عمومي گردشگري و باستاني عربستان، طراحي شش برنامه راهنمايي اساسي براي عمره گزاران را با مشاركت كميته ملي حج و عمره تصويب كرد.
اين امر در نشست هماهنگي شوراي عمومي گردشگري و باستاني در منطقه مكه مكرمه براي بررسي برنامه گردشگري پس از عمره صورت گرفت.
عبدالله السواط مدير اجرايي دفتر شوراي گردشگري و باستاني در مكه مكرمه گفت: از مهمترين توصيه هاي اين نشست، تلاش براي طراحي شش برنامه راهنمايي اساسي بود تا بتوان از آن در عمره استفاده كرد.
وي افزود: از جمله توصيه هاي ارائه شده، تلاش براي ترويج و تبليغ برنامه‌ها براي كشورها از طريق شركتهاي عمره گزاري است كه مجوز ساماندهي پروازهاي گردشگري را به دست مي آورند.
به گفته وي، تمايل شركتهاي مجري تورهاي گردشگري براي پس از عمره به سبب تنوع برنامه ها و غني بودن اطلاعات گردشگري زائران مكه مكرمه و مدينه منوره افزايش يافته است.
زياد فارسي، سخنگوي رسمي كميته ملي حج و عمره و عضو كميته برنامه هاي گردشگري پس از عمره هم اعلام كرد: اين كميته به عنوان يك شريك راهبردي با تمام توان براي موفقيت "برنامه گردشگري پس از عمره" و افزايش تعداد شركتهاي عمره گزاري كه اين خدمات را ارائه كنند، تلاش مي كند.
وي در گفتگو با الوطن تصريح كرد: هزينه اين برنامه هاي گردشگري در حال بررسي است و درباره اماكن پيشنهادي هم از طريق همكاري با شوراي گردشگري و باستاني هماهنگي خواهد شد.


| شناسه مطلب: 33389







نظرات کاربران