همایش بزرگ وحدت در گلستان برگزار می‌شود همایش بزرگ وحدت در گلستان برگزار می‌شود همایش بزرگ وحدت در گلستان برگزار می‌شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
همایش بزرگ وحدت در گلستان برگزار می‌شود همایش بزرگ وحدت در گلستان برگزار می‌شود همایش بزرگ وحدت در گلستان برگزار می‌شود همایش بزرگ وحدت در گلستان برگزار می‌شود همایش بزرگ وحدت در گلستان برگزار می‌شود

همایش بزرگ وحدت در گلستان برگزار می‌شود

اولین گردهمایی بسیجیان حج و زیارت استان گلستان با حضوربیش از 500 کارگزاربسیجی ، در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج، شيخي مدير حج و زيارت استان گلستان با تسيلت ايام سوگواري شهادت ابا عبدالله الحسين (ع) و اصحابش گفت: فرياد هل من ناصر ينصرني حسين بن علي در هميشه تاريخ جاري است و مخاطب مي جويد حج ناتمام امام (ع) اين پيام را دارد كه آنجا كه تبعيت از ولايت يا پيشوايي نباشد حج تهي خواهد بود.
وي تصريح كرد: اعتقاد به ائمه معصومين(ع) باعث شده تا بيش از 30 نفر از كارگزاران اهل سنت استان، دوره هاي مديريت عتبات را طي و به عتبات عزيمت كنند و روز به روز افراد مشتاق به سفر عتبات عاليات بين اهل سنت بيش تر مي شوند.
مدير حج و زيارت گلستان با اشاره به مسأله حج و وحدت گفت: حج، جلوه اي بسيار زيبا از وحدت شيعه و سني است در گلستان نيز اين وحدت به خوبي جلوه گر است. شيعه و سني امروز در كنار هم با زبان و ادبيات قابل احترام با هم سخن مي گويند.
وي ادامه داد: دشمن مي خواهد اين اتحاد، انسجام و وحدت را بر هم زند تا نسبت به هم سوءظن داشته باشيم و پرخاشگري كنيم، اما در راستاي مقابله با برنامه هاي دشمنان در خرداد 92، دو همايش بزرگ در شرق و غرب استان برگزار خواهيم كرد تا برادري و وحدت بين شيعه و سني بيش تر نمايش داده شود.
شيخيبا اشاره به اين كه حج و زيارت استان گلستان اولين استاني است كه در تشكيل پايگاه بسيج، در سطح ادارات كل حج و زيارت كشور پيشگام است كه با استقبال سازمان حج و زيارت مركزي نيز همراه بود، گفت: مديريت حج و زيارت استان تا سال 1385 حدود 300 كارگزار داشت و امروز با پيگيري اين مديريت بيش از سه هزار عضو كارگزار دارد و اميد داريم همه آنها در طي چند مرحله به عضويت بسيج در آيند و ان شاء الله مديريت هاي حج و زيارت كشور نيز اقدام به راه اندازي پايگاه بسيج كنند تا بيش از صد هزار كارگزار عضو بسيج حج و زيارت شوند.
گردهمايي بسيجيان حج و زيارت استان گلستان
اولين گردهمايي بسيجيان حج و زيارت استان گلستان با حضوربيش از 500 كارگزاربسيجي ، در تالار فخرالدين اسعد گرگاني برگزار شد.
سردار بابايي فرمانده سپاه نينواي گلستان در اين همايش ضمن تسليت ايام سوگواري اباعبدالله(ع) گفت: نظام ما نظام اسلامي است ولي بايد تلاش كنيم كه ان شاء الله حكومت اسلامي تشكيل شود. تشكيل نظام اسلامي جزئي از حكومت اسلامي است.
وي با اشاره به دشمني كفار در طول تاريخ گفت : در طول تاريخ دشمني دشمنان را هيچ گاه تمام شده نديديم و تا به امروز هم ادامه دارد. آخرين نمونه آن فتنه 88 بود كه اگر خدا ياري نمي كرد اتفاقات بدي مي افتاد.
بايايي با اشاره به رويداد مهم سال آينده يعني انتخابات رياست جمهوري گفت: تمام هدف دشمنان آن است كه انتخابات را دو قطبي كنند يك قطب مي گويند اطاعت از ولايت و عدم مذاكره با آمريكا و قطب ديگر مخالف اين سخن را سر دهند تا بين مردم شكاف ايجاد كنند.
سردار بابايي درباره اقتصاد مقاومتي گفت: اقتصاد مقاومتي يعني اينكه از مصرف گرايي پرهيز كنيم و هر ايراني يك توليد كننده شود. سرداربابايي تحليلي نيز از جنگ غزه و پروژه 4 مرحله استكبار عليه ايران پس از غزه – لبنان و سوريه ارائه مي دهد.
وي گفت: اگر روحيه مجاهدت داشته باشيم پيروز خواهيم بود. امروز جنگ ما چند بعدي است و ديگر با جنگ نظامي سراغ ما نخواهند آمد.
در پايان جلسه احكام و لوح روساي پايگاه هاي بسيج نمونه ادارات اهدإ شد.


| شناسه مطلب: 33418







نظرات کاربران