اهدای طلا و جواهرات برای بازسازی عتبات اهدای طلا و جواهرات برای بازسازی عتبات اهدای طلا و جواهرات برای بازسازی عتبات بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اهدای طلا و جواهرات برای بازسازی عتبات اهدای طلا و جواهرات برای بازسازی عتبات اهدای طلا و جواهرات برای بازسازی عتبات اهدای طلا و جواهرات برای بازسازی عتبات اهدای طلا و جواهرات برای بازسازی عتبات

اهدای طلا و جواهرات برای بازسازی عتبات

اهدای طلا و جواهرات برای بازسازی عتبات ازعشق عمیق به اهل بیت(ع) است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبري به نقل از ايرنا،ˈ جواد شيرعلیˈ با اشاره به تعهد استان خوزستان براي بازسازي ايوان طلاي حرم شريف مولاي متقيان حضرت علي(ع) گفت: براي اين كار سهميه مشاركت مناطق مختلف تعيين شده و سهم هنديجان 109 خشت طلاست،هزينه ي هر خشت يك ميليون تومان مي باشد كه در مجموع 109 ميليون تومان بالغ مي شود.
وي تاكيد كرد كه شهروندان هنديجان مي توانند هدايا و نذورات خود را به نمايندگان ستاد يا به شماره حساب هاي مشخص شده در بانك هاي رفاه،سپه،مهر و... واريز و كپي رسيد آن را به دفتر ستاد تحويل نمايند.
وي اظهار داشت: همچنين كساني كه مايل باشند به نام خود ، اعضاي خانواده يا اموات خويش هزينه ي يك خشت طلا يا بيشتر را تقبل نمايند ،مي توانند به ستاد بازسازي شهرستان هنديجان واقع در ساختمان قديم آموزش و پرورش مراجعه و كارت خريد خشت را تكميل كنند.
وي افزود: پرداخت هزينه خشت به صورت نقدو اقساط و يا ازمحل وام بدون سود و ضامن از سوي ستاد بازسازي عتبات عاليات ، قابل تامين است . ضمنا طلا و جواهراتي كه از سوي خواهران اهدا مي شود عيناً به صورت پودر در ايوان طلا استفاده مي شود.
رييس ستادبازسازي عتبات وعاليات شهرستان هنديجان گفت: از ابتداي سال 91 تاكنون كمك هاي مردم هنديجان بسيار چشمگير بوده و بعضي از عزيزان به تنهايي هزينه يك خشت را پرداخت نموده و خواهران هم مقادير قابل توجهي طلا و جواهرات هديه نموده اند كه نشان دهنده عشق و ارادت آنان به اهل بيت عصمت و طهارت (ع)مي باشد.
به گفته وي ستاد بازسازي عتبات عاليات يك سازمان مردمي است كه پس از سقوط حكومت بعثي در عراق به منظور بازسازي عتبات عاليات تشكيل شده و كارهاي بسيار خوبي هم انجام داده است.
شيرعلي ادامه داد: بي شك اين يك توفيق الهي است كه پس از سالها مجدداً نصيب ملت ايران شده است وبايد از اين فرصت نهايت استفاده را كرد.


| شناسه مطلب: 33482







نظرات کاربران