سمینار آیه خون و اشک ولایت در آستان مقدس حسینی سمینار آیه خون و اشک ولایت در آستان مقدس حسینی سمینار آیه خون و اشک ولایت در آستان مقدس حسینی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
سمینار آیه خون و اشک ولایت در آستان مقدس حسینی سمینار آیه خون و اشک ولایت در آستان مقدس حسینی سمینار آیه خون و اشک ولایت در آستان مقدس حسینی سمینار آیه خون و اشک ولایت در آستان مقدس حسینی سمینار آیه خون و اشک ولایت در آستان مقدس حسینی

سمینار آیه خون و اشک ولایت در آستان مقدس حسینی

جمعی از خادمان آستان حرم مقدس علوى در سمینار دینی و عقایدى با عنوان «آیه ى خون, خون خواهى آسمان و اشک ولایت» که در تالار خاتم الانبیاء آستان مقدس امام حسین برگزارشد شرکت کردند

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبري از نجف اشرف، جمعي از خادمان آستان حرم مقدس علوي در سمينار ديني و عقايدي با عنوان «آيه ي خون, خون خواهي آسمان و اشك ولايت» كه در تالار خاتم الانبياء آستان مقدس امام حسين برگزارشد شركت كردند.
در اين سمينار جنبه هاي تاريخي و عقائدي حادثه ي متحول شدن تربت حضرت سيدالشهداء به خون در روز عاشوراي امسال مورد بحث و بررسي قرار گرفت.
برخي از پژوهشگران علوم ديني و تاريخ مانند سيد عزالدين الحكيم و سيد محمد علي الحلو و شيخ سلام العسكري در اين سمينار در مورد اين كرامت و تاريخچه ي آن ( قبل از روز عاشورا و بعد از آن) و بازتاب آن به سخنراني پـرداختند.
شركت كنندگان در سخنراني هاي خود تاكيد كردند: وقوع چنين اموري در هيچ زمان و مكاني عجيب نبوده و نخواهد بود. چرا كه چنين حوادث معجزه اي را نمي توان انكار كرد و حوادث و دلائل بسياري اين امر را اثبات مي كند.
شايان ذكر است تربت متبركي كه پــيش تر از درون قبر مطهر حضرت سيدالشهدا استخراج شده و در موزه ي آستان قدس حسيني به نمايش گذاشته شده بود در روز عاشوراي امسال , در حدود ساعت نه تا نه و نيم صبح به رنگ سرخ بسيار تيره اي شد.
از اين حادثه با حضور توليت آستان قدس حسيني و برخي از كانالهاي خبري از جمله دفتر صداوسيما در عتبات تصوير برداري شد.


| شناسه مطلب: 33520







نظرات کاربران