خودروهای مرگ در خیابان‌های مدینه

رسانه های عربستان اعلام کردند چهار خیابان اصلی مدینه صحنه حوادث خونین رانندگی هستند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبري، رسانه هاي عربستان اعلام كردند چهار خيابان اصلي مدينه صحنه حوادث خونين رانندگي هستند.
عكاظ نوشت: چهار جاده اصلي مدينه منوره به صحنه هايي براي حوادث خونين به دليل افزايش سرعت غير مجاز و نبود پلهاي كافي براي عبور عابران تبديل شده است.
شماري از ساكنان مدينه منوره از طرفهاي ذيربط خواستند از ادامه ريخته شدن خون افراد در خيابانهاي الجرف، كمربندي دوم، السلام و جاده ملك عبدالعزيز جلوگيري كنند.
اين در حالي است كه عمرالنزاوي سخنگوي رسمي اداره راهنمايي و رانندگي مدينه منوره مدعي كنترل خيابانهاي اصلي و افزايش حضور مخفيانه و ميداني شده است.
به نوشته عكاظ، از سوي ديگر، احمد المحمدي از ساكنان مدينه منوره مي گويد مردم هر سال يكي از نزديكان يا دوستانشان را بر اثر حادثه رانندگي در خيابان الجرف از دست مي دهند.
وي وقوع اين حوادث خونين را به سرعت جنون آميز رانندگان و ماهيت جاده ها كه مانع ديد عابران و رانندگان مي شود.
به گفته وي، خيابان الجرف، از خيابانهايي است كه شاهد بيشترين حوادث رانندگي است.
ابراهيم سريحان المطيري هم از افزايش سوانح رانندگي در كمربندي دوم به سبب سرعت غيرمجاز رانندگان خبر داده و خواستار افزايش گشتي هاي سري راهنمايي و رانندگي براي مهار حوادث خونين در اين خيابان شد.
المطيري اظهار داشت خيابان ملك عبدالعزيز از ديگر خيابانهايي است كه شاهد حوادث خونين رانندگي است با توجه به اينكه اين خيابان 10 كيلومتري تقريبا از حرم مطهر نبوي(ص) تا مناطق ديگر امتداد دارد.
وي اعلام كرد: خيابان السلام كه مسجد النبي(ص) و مناطق غربي را تا الحره به هم ربط مي هد، به ميدان مرگ زير چرخهاي خودروها تبديل شده است.
از سوي ديگر احمد الحربي اعلام كرد از راه رفتن در خيابان السلام به خاطر افزايش حوادث مرگبار در آن خودداري مي كنم، به خاطر نبود پلهاي عابر، حوادث فراواني رخ مي دهد.




نظرات کاربران