اعزام تیم دوچرخه سواری بشرویه به کربلا اعزام تیم دوچرخه سواری بشرویه به کربلا اعزام تیم دوچرخه سواری بشرویه به کربلا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اعزام تیم دوچرخه سواری بشرویه به کربلا اعزام تیم دوچرخه سواری بشرویه به کربلا اعزام تیم دوچرخه سواری بشرویه به کربلا اعزام تیم دوچرخه سواری بشرویه به کربلا اعزام تیم دوچرخه سواری بشرویه به کربلا

اعزام تیم دوچرخه سواری بشرویه به کربلا


سرپرست تیم دوچرخه سواری داوطلبان هلال احمر بشرویه در این باره گفت:‌ این تیم متشکل از پنج نفر می باشد که به مدت یک هفته در عتبات عالیات مشرف خواهند بود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبري، سرپرست تيم دوچرخه سواري داوطلبان هلال احمر بشرويه در اين باره گفت:‌ اين تيم متشكل از پنج نفر مي باشد كه به مدت يك هفته در عتبات عاليات مشرف خواهند بود.
حميد سلطاني افزود : افراد اين تيم دوهزار كيلومتر داخل خاك ايران و 500 كيلومتر داخل خاك عراق را ركاب خواهند زد.
وي ادامه داد: تيم دوچرخه سواري داوطلبان هلال احمر بشرويه در مسير خود از استانهاي يزد ، فارس و خوزستان خواهد گذشت و بعد از عبور از مرز شلمچه از ميسر بصره به سماه و سرانجام به سمت نجف اشرف ادامه مسير خواهد داد.
سلطاني اظهار داشت : اين تور دوچرخه سواري به مناسبت گراميداشت روز جهاني داوطلبان هلال احمر و با هدف گسترش هلال احمر بشرويه و همچنين با شعار هر خانواده يك امدادگر برگزار مي شود .
سرپرست تيم دوچرخه سواري داوطلبان هلال احمر بشرويه يادآور شد : بروشورها و محصولات فرهنگي و آموزشي با هدف افزايش آگاهي و آمادگي افراد در برابر بلاياي طبيعي در مسير توسط اين تيم توزيع خواهد شد .
وي آغاز كار تيم دوچرخه سواري داوطلبان هلال احمر بشرويه را سال 86 عنوان كرد و افزود: برگزاري تورهاي مختلفي را در كارنامه اجرايي اين تيم گنجانده شده است.
سلطاني برگزاري تور سبز شهدا از مسير مشهد به بيرجند، ركاب زني از بشرويه تا مهران، ركابزني از مسير بشرويه به نيشابور به مناسبت بزرگداشت خيام و طي مسير بشرويه به شيراز در چهار نوبت از جمله مهمترين تورهاي دوچرخه سواري برگزار شده توسط اين تيم خواند. منبع:ايرنا




مطالب مرتبط

نظرات کاربران