دیدار نماینده کمیته امداد با نماینده بعثه

یس دفتر نمایندگی کمیته امداد امام خمینی(ره) در عراق با حجت‌الاسلام والمسلمین رضا اسکندری، نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق، راهکارهای جذب و جمع‌آوری مساعدت‌های مردمی و برنامه‌ریزی برای مصرف صحیح این مساعدت‌ها بررسی شد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع‌رساني بعثه مقام معظم رهبري به كربلا، در ديدار سيدمحمد هاشمي، رييس دفتر نمايندگي كميته امداد امام خميني(ره) در عراق با حجت‌الاسلام والمسلمين رضا اسكندري، نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق، راهكارهاي جذب و جمع‌آوري مساعدت‌هاي مردمي و برنامه‌ريزي براي مصرف صحيح اين مساعدت‌ها بررسي شد.
در اين ديدار كه الياس فرج، رييس دفتر كميته امداد امام خميني‌(ره) در كربلا نيز در آن حضور داشت، حجت‌الاسلام والمسلمين اسكندري، خدمات انساني كميته امداد امام راحل را بسيار شايسته عنوان كرد و گفت: ياري رساندن به ايتام از سوي اين كميته، افزون بر آثار اجتماعي كه به دنبال دارد، چون به نام امام خميني(ره) است، سبب معرفي هرچه بيشتر و ماندگاري نام و شخصيت اين مرد الهي مي‌شود.
رييس دفتر نمايندگي كميته امداد امام خميني(ره) در عراق نيز به بيان طرح‌ها و فعاليت‌هاي كميته امداد در عراق پرداخت و گفت: محور كار نمايندگي كميته امداد امام در عراق پيش از اين پرداخت مستمري و انجام مساعدت‌هاي عيني بود، اما در دو سال اخير تغييراتي در رويكرد كار اين كميته ايجاد شده و آن حركت به سمت توانمندسازي اعضاي تحت پوشش است.
گفتني است، نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق در اين ديدار، از هرگونه كمك به دفتر نمايندگي كميته امداد امام خميني(ره) استقبال كرد و با اشاره به اين‌كه از ابتداي انقلاب با خدمات و فعاليت‌هاي اين كميته آشنايي داشته و همواره اين خدمات را ستوده است، تجربيات خود را در اين زمينه مطرح كرد.


| شناسه مطلب: 33553




كميته امداد بعثه



مطالب مرتبط

نظرات کاربران