بلاتکلیفی 85درصد از پروژه‌ها در عربستان بلاتکلیفی 85درصد از پروژه‌ها در عربستان بلاتکلیفی 85درصد از پروژه‌ها در عربستان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بلاتکلیفی 85درصد از پروژه‌ها در عربستان بلاتکلیفی 85درصد از پروژه‌ها در عربستان بلاتکلیفی 85درصد از پروژه‌ها در عربستان بلاتکلیفی 85درصد از پروژه‌ها در عربستان بلاتکلیفی 85درصد از پروژه‌ها در عربستان

بلاتکلیفی 85درصد از پروژه‌ها در عربستان

85 درصد از طرح ها و پروژه های دولتی در عربستان، با سپری شدن زمان تعیین شده برای اجرایی شدن آنها؛ به حالت تعلیق در آمده اند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبري، 85 درصد از طرح ها و پروژه هاي دولتي در عربستان، با سپري شدن زمان تعيين شده براي اجرايي شدن آنها؛ به حالت تعليق در آمده اند.
اجراي 85 درصد از پروزه هاي دولتي از زمان تعيين شده فراتر رفته؛ اين درحالي است كه وزارت امور شهرداري ها، دفاتر خود در شهرها و روستاها را بعنوان مقصر اين تأخير معرفي كرده است.
روزنامه سعودي "الوطن" به نقل از منابع خود در وزارت امور شهرداري ها اذعان كرد، 64.2 درصد از پروژه هاي دولتي در همان مرحله نخست و 23.8 درصد نيز در مرحله طرح ريزي بلاتكليف باقي است؛ اين درحالي است كه دولت 38.5 درصد از بودجه كل كشور را براي اين پروژه ها هزينه كرده است.
طرفهاي دولتي در 80.8 درصد از موارد، پيمانكار را مقصر اعلام كرده اند.




نظرات کاربران