هشدار شیخ عربستانی درباره گسترش هشدار شیخ عربستانی درباره گسترش هشدار شیخ عربستانی درباره گسترش بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
هشدار شیخ عربستانی درباره گسترش هشدار شیخ عربستانی درباره گسترش هشدار شیخ عربستانی درباره گسترش هشدار شیخ عربستانی درباره گسترش هشدار شیخ عربستانی درباره گسترش

هشدار شیخ عربستانی درباره گسترش "کفر"

رحالی که عربستان سعودی با اداره شبکه‌های ماهواره‌ای متعدد در حال تبلیغ تفکرات و شیوه زندگی غربی در جوامع عربی و اسلامی است، یکی از بارزترین علمای این کشور در خصوص انتشار کفر در این جوامع به وسیله شبکه های ماهواره ای هشدار داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبري به نقل از العالم، درحالي كه عربستان سعودي با اداره شبكه‌هاي ماهواره‌اي متعدد در حال تبليغ تفكرات و شيوه زندگي غربي در جوامع عربي و اسلامي است، يكي از بارزترين علماي اين كشور در خصوص انتشار كفر در اين جوامع به وسيله شبكه هاي ماهواره اي هشدار داد.
"عبدالرحمن السديس" در خطبه جمعه "مسجد الحرام" از كساني كه "با خيانت به امانت، واجبات و مسئوليت هاي خود را ترك كرده، و به كارهاي حرام دست زدند" انتقاد كرد.
السديس كه رئيس كل امور "مسجد الحرام" و "مسجد النبي" و از بارزترين شخصيت هاي ديني سعودي است، با انتقاد از كساني كه شبكه هاي فساد برانگيز و شنيع ماهواره‌اي را اداره مي كنند، اظهار داشت: نشانه هاي "كفر"، ناسپاسي و نافرماني و تشكيك در دين خداوند و اديان آسماني و توهين به مقام انبياء درحال افزايش است.
وي با درخواست براي اقدام فوري جهت متوقف كردن اين گونه اقدامات، تدوين قوانين بين المللي براي جلوگيري از توهين به اصول و ارزشها را خواستار شد.
انتقاد اين شخصيت ديني سعودي از شبكه‌هاي ماهواره‌اي درحالي است كه عربستان اداره چندين شبكه ماهواره اي را برعهده دارد كه به صورت 24 ساعته در حال ترويج تفكرات و شيوه زندگي غربي براي جوامع عربي و همه عرب زبانها در سراسر دنيا هستند.




نظرات کاربران