اعزام 35 هزار زایر از آذربایجان شرقی به عتبات اعزام 35 هزار زایر از آذربایجان شرقی به عتبات اعزام 35 هزار زایر از آذربایجان شرقی به عتبات بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اعزام 35 هزار زایر از آذربایجان شرقی به عتبات اعزام 35 هزار زایر از آذربایجان شرقی به عتبات اعزام 35 هزار زایر از آذربایجان شرقی به عتبات اعزام 35 هزار زایر از آذربایجان شرقی به عتبات اعزام 35 هزار زایر از آذربایجان شرقی به عتبات

اعزام 35 هزار زایر از آذربایجان شرقی به عتبات

از این تعداد یازده هزار و 118 زایر در قالب شش گروه به صورت هوایی با 301 پرواز به بغداد و نجف منتقل شدند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبري به نقل از ايرنا، ˈامير روحي ملكیˈ اظهاركرد: از اين تعداد يازده هزار و 118 زاير در قالب شش گروه به صورت هوايي با 301 پرواز به بغداد و نجف منتقل شدند.
وي افزود: 24 هزار و 77 زاير ديگر نيز به صورت زميني شامل 667 گروه اعزامي به كربلا، نجف، سامرا و كاظمين و ساير اماكن مقدس عراق مشرف شدند.
روحي گفت: در ادامه سال نيز با توجه به تعداد افراد پيش نام نويسي كه در استان صورت گرفته سهميه استان تعيين و زايران به عتبات اعزام مي شوند.
وي افزود: آذربايجان شرقي از جمله استان هايي است كه نام نويسي و داوطلب براي تشرف به عتبات مقدس عراق بيش از برخي استان هاي ديگر است.




نظرات کاربران