درگذشت یک زن به دلیل تب دانگ در مکه درگذشت یک زن به دلیل تب دانگ در مکه درگذشت یک زن به دلیل تب دانگ در مکه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
درگذشت یک زن به دلیل تب دانگ در مکه درگذشت یک زن به دلیل تب دانگ در مکه درگذشت یک زن به دلیل تب دانگ در مکه درگذشت یک زن به دلیل تب دانگ در مکه درگذشت یک زن به دلیل تب دانگ در مکه

درگذشت یک زن به دلیل تب دانگ در مکه

رسانه های عربستان از درگذشت یک زن چهل ساله به سبب ابتلا به بیماری تب دانگ خبر دادند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبري، رسانه هاي عربستان از درگذشت يك زن چهل ساله به سبب ابتلا به بيماري تب دانگ خبر دادند.
به نوشته عكاظ، اين زن سه روز پس از بستري شدن در بيمارستان النور مكه مكرمه، درگذشت، زماني كه وي به بيمارستان منتقل شد، دماي بدنش به شدت افزايش يافت كه پزشكان تشخيص دادند به تب دانگ مبتلا شده است.
به هويت اين زن و اينكه آيا زائر بوده يا يكي از ساكنان شهر مكه مكرمه، اشاره نشده است.
اين روزنامه به نقل از يك مسئول مكه مكرمه نوشت: گزارشهاي جديدي درباره موارد ابتلا به تب دانگ دريافت نشده است .
اين مسئول خواستار دوري شهروندان از باتلاقهايي در مكه مكرمه شد كه در پي بارش بارانهاي اخير به وجود آمده بود.
شايان ذكر است، تب دانگ (Dengue fever) از طريق پشه‌هاي آئدس (Aedes Mosquitoes) منتقل مي‌شود. اين بيماري در صورتي كه به موقع تشخيص داده نشود و براي درمان آن اقدام مناسب صورت نگيرد، در مدت زمان كوتاهي، فرد مبتلا را با خطر مرگ مواجه مي كند. به همين دليل بسياري از پزشكان اين بيماري را تب استخوان شكن (Breakbone fever) مي‎نامند.


| شناسه مطلب: 33594







نظرات کاربران