خنثی سازی یک بمب در نجف خنثی سازی یک بمب در نجف خنثی سازی یک بمب در نجف بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
خنثی سازی یک بمب در نجف خنثی سازی یک بمب در نجف خنثی سازی یک بمب در نجف خنثی سازی یک بمب در نجف خنثی سازی یک بمب در نجف

خنثی سازی یک بمب در نجف

سعد معن ابراهیم سخنگوی وزارت کشور عراق امروز با قرائت بیانیه‌ای از کشف یک خودروی مسروقه در منطقه کاظمین به همراه بازداشت سارقش خبر داد که تنها 5 دقیقه بعد از ربودن خودرو صورت گرفت.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبري، شفق نيوز نوشت: سعد معن ابراهيم سخنگوي وزارت كشور عراق امروز با قرائت بيانيه‌اي از كشف يك خودروي مسروقه در منطقه كاظمين به همراه بازداشت سارقش خبر داد كه تنها 5 دقيقه بعد از ربودن خودرو صورت گرفت.
وي همچنين اعلام كرد كه مديريت پليس استان نجف موفق به ناكام گذاشتن اقدام تروريستي با كشف يك خودروي بمب گذاري شده در شرق اين استان شده و تروريست‌هايي كه در داخل اين خودرو بوده‌اند را نيز بازداشت كرده است، بنا بر اين گزارش تروريست بازداشت شده به همراه خود موشك‌هاي استريلا و موشك كاتيوشا و بمب‌هاي ضد زره و همچنين 5 قبضه تفنگ و مسلسل و يك دستگاه قناصه و مواد انفجاري ديگر به همراه داشتند.
در استان صلاح الدين نيز گشتي‌هاي پليس دو نفر را بازداشت كرده و بمب دست سازي كه در نزديكي اداره برق شهر طوز كار گذاشته شده بود، خنثي كردند، دو بمب ديگر نيز يكي در منطقه سامرا و ديگري در منطقه الدجيل خنثي شد.
معن ابراهيم خاطرنشان كرد كه نيروهاي واكنش سريع يك مجموعه بزرگ از سلاح‌ها و مواد منفجره و تجهيزات ديگر را توقيف كردند كه شامل 670 بمب ضد نفر، 10 كانتينر تي ان تي و 5 گلوله توپ بود، اين محموله در منطقه الدجيل در استان واسط قرار داشت و از بازمانده‌هاي تجهيزات ارتش سابق بعث بود.
در بصره نيز دفتر مبارزه با جنايت اعلام كرد كه يك گروه تروريستي متشكل از سه نفر را بازداشت كرد. 14 ديگر نيز كه متهم به انجام اقدامات تروريستي بودند، در مناطق مختلف بازداشت شدند.


| شناسه مطلب: 33612







نظرات کاربران