ممنوعیت تردد انفرادی زائران از مرز شلمچه به عراق ممنوعیت تردد انفرادی زائران از مرز شلمچه به عراق ممنوعیت تردد انفرادی زائران از مرز شلمچه به عراق بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ممنوعیت تردد انفرادی زائران از مرز شلمچه به عراق ممنوعیت تردد انفرادی زائران از مرز شلمچه به عراق ممنوعیت تردد انفرادی زائران از مرز شلمچه به عراق ممنوعیت تردد انفرادی زائران از مرز شلمچه به عراق ممنوعیت تردد انفرادی زائران از مرز شلمچه به عراق

ممنوعیت تردد انفرادی زائران از مرز شلمچه به عراق

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار خرمشهر با اشاره به وجود شرایط ناامن در عراق گفت: تردد انفرادی زائران از مرز شلمچه به کشور عراق ممنوع است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبري، معاون سياسي اجتماعي فرماندار خرمشهر با اشاره به وجود شرايط ناامن در عراق گفت: تردد انفرادي زائران از مرز شلمچه به كشور عراق ممنوع است.
حيايي اهوازي با اشاره به وجود تعداد زيادي از زوار در مرز شلمچه افزود: اين زائران خواستار عبور از مرز به صورت انفرادي هستند كه به دليل نبود مجوز در اين خصوص عبور آنان از مرز ناممكن و ممنوع است.
وي خاطرنشان كرد: با توجه به نزديكي اربعين حسيني و افزايش تقاضاها براي رفتن به كربلاي معلي در حال پيگيري اين موضوع براي دريافت مجوز خروج انفرادي هستيم كه در صورت تحقق اين امر امكان تردد انفرادي زايران فراهم خواهد شد.
معاون سياسي اجتماعي فرماندار خرمشهر گفت: در حال حاضر روزانه پنج تا ده كاروان در قالب كاروانهاي زيارتي زير نظر سازمان حج و زيارت از مرز شلمچه به زيارت عتبات عاليات مي‌روند.


| شناسه مطلب: 33647







نظرات کاربران