پیاده روی 2700 دانشجو و بسیجی به سمت کربلا پیاده روی 2700 دانشجو و بسیجی به سمت کربلا پیاده روی 2700 دانشجو و بسیجی به سمت کربلا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پیاده روی 2700 دانشجو و بسیجی به سمت کربلا پیاده روی 2700 دانشجو و بسیجی به سمت کربلا پیاده روی 2700 دانشجو و بسیجی به سمت کربلا پیاده روی 2700 دانشجو و بسیجی به سمت کربلا پیاده روی 2700 دانشجو و بسیجی به سمت کربلا

پیاده روی 2700 دانشجو و بسیجی به سمت کربلا

2700 دانشجو و بسیجی از فردا دوشنبه برای زیارت قبر مطهر اباعبدالله الحسین علیه السلام از نجف با پای پیاده عازم کربلای معلی می شوند.

به گزارش خبرنگاري اعزامي پايگاه اطلاع رساني بعثه مقام معظم رهبري از نجف اشرف، صبح دوشنبه پس از مراسم سخنراني بعثه مقام معظم رهبري در نجف اشرف و قرائت زيارت عاشورا با رمز يا فاطمه الزهرا، 2700 دانشجو و بسيجي با پاي پياده مسير نجف تا كربلا را طي كرده و قبر مطهر حضرت سيدالشهدا عليه السلام را در روز اربعين زيارت مي كنند.
تاكنون 900 نفر دانشجو و بسيجي و جمعي از اعضاي هيأت رزمندگان اسلام در نجف ساكن شده اند و تا دوشنبه نيز 1100 دانشجو و بسيجي ديگر به اين جمع اضافه مي شوند تا در اين روز به همراه 700 نفر از كاروان هاي عهد آدينه عازم كربلاي معلي شوند.
در بخشي از اين مراسم باشكوه حجت الاسلام عليرضا پناهيان حضور خواهد داشت و تا رسيدن به مقصد نهايي يعني سرزمين مقدس كربلا، در چهار حسينيه در چهار نقطه هماهنگي هايي صورت گرفته كه در آنها مراسم سخنراني، زيارت عاشورا و سينه زني براي دانشجويان و بسيجيان برگزار مي شود.
يادآور مي شود، با ملحق شدن 180 طلبه از حوزه علميه قم به اين گروه، حلقه هاي معرفتي نيز در بين راه تشكيل مي شود. همچنين، 400 نفر از خواهران بسيجي و دانشجو نيز اين جمع را تا كربلاي معلي همراهي مي كنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران