گردشگران مالزی و اندونزی از ایران به حج می‌روند گردشگران مالزی و اندونزی از ایران به حج می‌روند گردشگران مالزی و اندونزی از ایران به حج می‌روند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
گردشگران مالزی و اندونزی از ایران به حج می‌روند گردشگران مالزی و اندونزی از ایران به حج می‌روند گردشگران مالزی و اندونزی از ایران به حج می‌روند گردشگران مالزی و اندونزی از ایران به حج می‌روند گردشگران مالزی و اندونزی از ایران به حج می‌روند

گردشگران مالزی و اندونزی از ایران به حج می‌روند

گردشگران مالزی و اندونزی علاقمندند که برای سفر حج از کشور ایران عبور کنند و چند روز در ایران اقامت داشته باشند که هماهنگی‌های لازم برای برقراری این موضوع، در دست انجام است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبري، منوچهر جهانيان اظهار داشت: گردشگران مالزي و اندونزي علاقمندند كه براي سفر حج از كشور ايران عبور كنند و چند روز در ايران اقامت داشته باشند كه هماهنگي‌هاي لازم براي برقراري اين موضوع، در دست انجام است.
وي افزود: امروز در نشست كارگروه تورهاي ورودي و خروجي در معاونت گردشگري اين موضوع مورد بررسي قرار مي‌گيرد و نهايي خواهد شد.
معاون گردشگري كشور از ديگر موضوعات در دست بررسي را ساماندهي گردشگران ورودي از عراق، پاكستان و افغانستان به ايران عنوان كرد.
جهانيان تصريح كرد: يكي از بندهاي قانوني براي توسعه گردشگري كه متعلق به سال ۱۳۷۳ است هنوز اجرايي نشده است، بر اساس قانون بايد در تمام فرودگاه‌هاي كشور، دفاتر اطلاع‌رساني گردشگري راه‌اندازي شود كه هنوز اجرايي نشده است.
وي ادامه داد: راه‌اندازي دفاتر اطلاع‌رساني گردشگري در فرودگاه‌ها نيز در كارگروه تورهاي ورودي و خروجي پيگيري مي‌شود.
به گزارش فارس، در كارگروه تورهاي ورودي و خروجي كه با رياست معاون گردشگري كشور برگزار مي‌شود، نمايندگان نيروي انتظامي، وزارت امور خارجه، سازمان هواپيمايي كشوري، وزارت راه، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و پليس مهاجرت حضور دارند. منبع:فارس


| شناسه مطلب: 33756




زيارت عمره حج



مطالب مرتبط

نظرات کاربران