ممنوعیت تردد کاروان های خارج از نظارت حج و زیارت ممنوعیت تردد کاروان های خارج از نظارت حج و زیارت ممنوعیت تردد کاروان های خارج از نظارت حج و زیارت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ممنوعیت تردد کاروان های خارج از نظارت حج و زیارت ممنوعیت تردد کاروان های خارج از نظارت حج و زیارت ممنوعیت تردد کاروان های خارج از نظارت حج و زیارت ممنوعیت تردد کاروان های خارج از نظارت حج و زیارت ممنوعیت تردد کاروان های خارج از نظارت حج و زیارت

ممنوعیت تردد کاروان های خارج از نظارت حج و زیارت

تردد کاروان های خارج از نظارت حج و زیارت در ایام اربعین از مرزهای خسروی و پرویزخان ممنوع است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبري، فرماندار قصرشيرين گفت : سفر به عتبات عاليات تنها با كاروان هاي زير پوشش سازمان حج و زيارت و از مرز خسروي امكان پذير است.
حسين پروين افزود : اكنون به طور ميانگين ، روزانه 15 كاروان مجاز متشكل از زائران عتبات عاليات از طريق مرز خسروي عازم اماكن مقدس عراق مي شوند كه در صورت موافقت مسوولان و ظرفيت هاي موجود در خسروي ، اين مرز آمادگي افزايش ميزان تردد كاروان هاي مجاز عتبات عاليات را در ايام اربعين حسيني دارد .
وي گفت : مرز پرويزخان فقط براي مسافرت به اقليم كردستان عراق است و تردد به ديگر شهرهاي عراق بخصوص شهرهاي مذهبي از اين طريق ممنوع است .
از عراق نيز خبر مي رسد، بيش از سي و پنج هزار نيروي ارتش و مامور پليس مسئوليت تأمين امنيت ميليون ها زائر را در مراسم اربعين امام حسين (ع) در شهر كربلاي معلا برعهده دارند.
طرح امنيتي حفاظت از جان زائران در شهر كربلاي معلا از روزهاي گذشته آغاز شده است و نيروهاي امنيتي شامل نيروهاي ارتش ، پليس و نيروهاي اطلاعاتي با پشتيباني بالگردهاي ارتش مسئوليت تأمين امنيت زائران را در مراسم اربعين امام حسين (ع) در شهر كربلاي معلا برعهده دارند.
همچنين بيش از پنج هزار مامور پليس زن بازرسي از زنان را برعهده دارند. منبع:شبكه خبر




نظرات کاربران