ایستگاه‌های جاده‌ای برای خدمات‌رسانی به زائران پیاده فعال شده‌اند ایستگاه‌های جاده‌ای برای خدمات‌رسانی به زائران پیاده فعال شده‌اند ایستگاه‌های جاده‌ای برای خدمات‌رسانی به زائران پیاده فعال شده‌اند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ایستگاه‌های جاده‌ای برای خدمات‌رسانی به زائران پیاده فعال شده‌اند ایستگاه‌های جاده‌ای برای خدمات‌رسانی به زائران پیاده فعال شده‌اند ایستگاه‌های جاده‌ای برای خدمات‌رسانی به زائران پیاده فعال شده‌اند ایستگاه‌های جاده‌ای برای خدمات‌رسانی به زائران پیاده فعال شده‌اند ایستگاه‌های جاده‌ای برای خدمات‌رسانی به زائران پیاده فعال شده‌اند

ایستگاه‌های جاده‌ای برای خدمات‌رسانی به زائران پیاده فعال شده‌اند

دبیر جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا(ع) گفت: ایستگاه‌های جاده‌ای برای خدمات‌رسانی به زائران پیاده حرم مطهر رضوی فعال شده‌اند.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج از مشهد مقدس، حسين رضايي در مورد چگونگي فعاليت اين ايستگاه‌ها، اظهار داشت: ايستگاه‌هاي بين‌راهي در مسير قوچان تجهيز شده و حدود 25 ايستگاه ديگر در حال تكميل شدن هستند.
وي ادامه داد: همچنين در منزل‌آباد ايستگاه‌هاي بزرگ بين‌راهي ملك آباد، ميقات‌الرضا(ع) و پارك دانش‌آموزي مفروش شده و آماده خدمات‌رساني هستند؛ ايستگاه‌هاي بين‌راهي صدخرو و داورزن نيز تجهيز و آماده شده‌اند.
رضايي با اعلام اين مطلب كه تجهيزات درماني هلال احمر مورد بررسي قرار گرفته است گفت: در حال حاضر 550 امدادگر، نجاتگر، پرستار و پزشك در وضعيت آماده‌باش به‌سر مي‌برند؛ علاوه‌براين سرويس‌هاي بهداشتي مسيرهاي تردد زائران تجهيز شده است.
دبير جمعيت خدمتگزاران زائران پياده امام رضا(ع) در مورد خدمات ستاد اين جمعيت تصريح كرد: جلساتي با فرماندهي نيروي انتظامي استان، سردار احمدي مقدم، جهت بررسي حوزه‌هاي امنيتي جاده‌ها و محل‌هاي اسكان زائران برگزار شده و نيز برگزاري جلساتي با مدير عامل جمعيت هلال احمر استان جهت بررسي خدمات درماني جاده‌اي در دستور كار قرار گرفت.
رضايي از فعال شدن ستاد خدمات‌رساني جمعيت خدمتگزاران زائران پياده امام رضا(ع) در ميدان بسيج مشهد خبرداد و خاطرنشان كرد: فرم‌هاي ثبت‌نام كاروان‌هاي پياده تا سقف 25 هزار نفر اخذ شده است.
وي در بخش ديگر سخنان خود در مرود وضعيت زائراني كه در مسير مشهد هستند اظهار داشت: 75 نفر از زائران مازندراني و كلاله در حال تردد بوده و شب در بجنورد استراحت مي‌كنند؛ 53 نفر از زائران رباط قربيل نيز بعد از سياهكل در گلستان مستقر مي‌شوند.
رضايي ادامه داد: كاروان دوزين گالي‌گش با 45 نفر از زائران در راه خراسان شمالي بوده و زائران شهر گنبد به همراه يك كاروان از كلاله كه جمعا 120 نفر هستند، در بجنورد متوقف و شب مهمان حسينيه چهارده معصوم خواهند بود.
دبير جمعيت خدمتگزاران زائران پياده امام رضا(ع) با اشاره به كاروان زائران علي‌آباد كتول گفت: اين بيستمين سفر پياده اين كاروان به مشهد است كه با 90 نفر جمعيت امشب بدرانلو مستقر مي‌شوند؛ طبق اعلام اين زائران از روستاهاي گلستان تعداد زيادي زائر پياده در اين پياده‌روي شركت كرده‌اند.
وي خاطرنشان كرد: 4 كاروان از زائران بيرجند در مسير راه بوده و با ظرفيتي بالغ‌بر 250 نفر امشب در نجم‌آباد، واقع در 20 كيلومتري گناباد، استراحت ‌مي‌كنند.
رضايي همچنين با اشاره به كاروان زائران پياده تربيت حيدريه گفت: اين كاروان در راه مشهد است و 3 كاروان از زائران بيرجند نيز در مسير راه بوده يك كاروان از روستاي درح بيرجند با تعداد 25 نفر ايشان را همراهي مي‌كنند.
دبير جمعيت خدمتگزاران زائران پياده امام رضا(ع) گفت: زائران شهر قاين به به همراه 90 نفر از كفن‌پوشان نوغاب حركت كرده كه جمعا با تعداد 150 نفر امشب در ملك‌آباد مستقر خواهند شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران