جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) ثبت ملی می شود جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) ثبت ملی می شود جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) ثبت ملی می شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) ثبت ملی می شود جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) ثبت ملی می شود جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) ثبت ملی می شود جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) ثبت ملی می شود جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) ثبت ملی می شود

جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) ثبت ملی می شود

معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) برابر با روز مادر، بهمن ماه امسال در فهرست میراث معنوی کشور به ثبت می رسد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبري، سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، ˈمحمد شريف ملك زادهˈ روز يكشنبه با بيان اين مطلب افزود: جشن ميلاد ميراث نبوي حضرت زهرا (س) نياز به ثبت ندارد زيرا ارزش و اعتبار اين مراسم فرخنده و گرانقدر در قلب و روح همه مسلمانان و شيعيان جهان ماندگار و هميشگي است و اين ما هستيم كه به ثبت اين جشن مبارك نيازمنديم.
معاون رييس جمهور اظهار داشت: پرونده ثبت اين آيين از سوي دفتر ثبت معاونت ميراث رهنگي كشور تهيه است و بهمن ماه امسال در مراسمي در استان سمنان در فهرست ميراث ملي قرار مي گيرد.
** منشور مديريت علوي تدوين شد
رييس سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري همچنين از تدوين منشور مديريت علوي شامل فرمان حضرت اميرالمومنين علي (ع) به مالك اشتر خبرداد كه قرار است اين منشور در فهرست ميراث معنوي كشور نيز ثبت شود.
ملك زاده گفت: اين منشور با مضمون انتصاب دولتمردان در دفتر ثبت آثار معاونت ميراث فرهنگي كشور تهيه شده است.
به گفته وي، با توجه به منويات مولا علي(ع) در اين فرمان در انتصاب دولتمردان و اهميت و جايگاه ويژه آن قرار است لوح اين منشور در دو نسخه تهيه و در نهاد رياست جمهوري و موزه ايران باستان واقع در موزه ملي ايران نگهداري شود.
معاون رييس جمهور گفت: اين منشور مي تواند سرلوحه دولتمردان و مديران كشور قرار گيرد.




نظرات کاربران