ازدواج مرد 90 ساله سعودی با دختر 15 ساله ازدواج مرد 90 ساله سعودی با دختر 15 ساله ازدواج مرد 90 ساله سعودی با دختر 15 ساله بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ازدواج مرد 90 ساله سعودی با دختر 15 ساله ازدواج مرد 90 ساله سعودی با دختر 15 ساله ازدواج مرد 90 ساله سعودی با دختر 15 ساله ازدواج مرد 90 ساله سعودی با دختر 15 ساله ازدواج مرد 90 ساله سعودی با دختر 15 ساله

ازدواج مرد 90 ساله سعودی با دختر 15 ساله

برخی رسانه های خبری غربی اعلام کردند که ازدواج یک تبعه عربستان سعودی با بیش از 90 سال سن با یک دختر نوجوان 15 ساله، موجی از اعتراضات را در فضای مجازی به راه انداخته است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبري، برخي رسانه هاي خبري غربي اعلام كردند كه ازدواج يك تبعه عربستان سعودي با بيش از 90 سال سن با يك دختر نوجوان 15 ساله، موجي از اعتراضات را در فضاي مجازي به راه انداخته است.
داماد سالخورده موفق شده با پرداخت 17 هزار دلار شيربها، زمينه ازدواج بااين دختر نوجوان را فراهم كند.
برخي از كاربران عربستاني با ابراز انزجار از اين ازدواج، آن را از مصاديق كودك آزاري توصيف كرده اند.
طي سالهاي اخير ازدواج مردان مسن با دختران كم سن و سال در عربستان توجه جوامع بين المللي را برانگيخته است.
به گزارش رسانه هاي محلي، عروس نوجوان در شب عروسي در نهايت موفق شده تا به منزل والدينش بگريزد و داماد سالخورده با طرح شكايت در دادگاه، خواستار بازگشت عروس يا بازپرداخت شير بها شده است.
رسانه هاي خبري مي گويند كه ، هزاران دختر زير چهارده سال در آن كشور به عقد مردان متمكن بسيار مسن تر درآمده اند.
علي رغم حمايت گسترده افكار عمومي از تعيين حداقل سن ازدواج، برخي از تندرو ترين روحانيون سعودي هنوز با اين خواست مخالفت مي كنند، اما تاكيد دارند كه عروس بايد به در هنگام ازدواج به بلوغ جنسي رسيده باشد.




نظرات کاربران