افزایش آمار خشونتها در جده افزایش آمار خشونتها در جده افزایش آمار خشونتها در جده بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
افزایش آمار خشونتها در جده افزایش آمار خشونتها در جده افزایش آمار خشونتها در جده افزایش آمار خشونتها در جده افزایش آمار خشونتها در جده

افزایش آمار خشونتها در جده

رئیس انجمن حمایت از امور سلامت خانواده در جده عربستان از افزایش آمار خشونتها در آغاز سال جدید و در ماههای محرم و صفر خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبري به نقل از العالم، خانم دكتر "انتصار عاشور" معاون رئيس بيمارستان زنان و زايمان و كودكان درجده گفت: بيش از 15 مورد از اين موارد ثبت شده با مشاركت تعدادي از ارگان هاي دولتي و با نظارت امير منطقه مكه به آن رسيدگي شده است.
وي با بيان اينكه مواردي كه در سال گذشته گزارش شده و بر اساس آموزشها و توصيه ها بدان رسيدگي شده بالغ بر 370 مورد است و پيش بيني ميشود مواردي كه گزارش نشده و از سوي بيمارستانها نيز اعلام نشده بيش از مواردي است كه كشف يا ابلاغ شده است؛ افزود: موارد خشونت بر اساس رده سني به چهار بخش طبقه بندي مي شود كه موارد زير 18 سال، 150 مورد از 18 تا 30سالگي ، 125 مورد ، از 30 تا 60سالگي 94 مورد و يك مورد نيز بالاي 60 سال گزارش شده است .
وي افزود: خشونتها نيز به 4 نوع خشونت جسمي ، روحي ، جنسي و بي توجهي تقسيم مي شود و بيشتر تجاوزهاي جنسي نيز توسط نزديكان قربانيان انجام مي شود.
دكتر عاشور در گفت و گو با روزنامه "اليوم" اظهار داشت: شبكه هاي ماهواره اي، پخش برخي سريال هاي تلويزيوني، فيلم ها و پايگاههاي اينترنتي درافزايش ميانگين خشونت جسمي و جنسي نقش موثري دارد كه مستلزم پخش برنامه هاي فرهنگي و آگاهي بخش گسترده براي دوري از اين پديده اي است كه روز به روز آمارش رو به افزايش است.




نظرات کاربران